قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

برای عشقم همسرم

1393/4/5 11:04
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

                                   

                           ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩ Glitter-Text.net

به خودم می بالم که در این عصر یخی

همسری دارم که دلش آینه ی خورشید است........

                                niniweblog.com

همسر عزیزم، همدم تنهایی ام، به وسعت قلب مهربانت دوستت دارم

                                 niniweblog.com
 عاشقانه هايم را
عاشقانه براي تو مينويسم …
از دورترین فاصله ها به هم رسیدیم و تا اوج بودن با همیم ...

همین روزها بود که همخانه شدیم
 و من بیتاب شبهای پر از آرامشم
 در آغوش گرم و بی دغدغه ی تو ...
من پر از آرامشم همراه با تو ...

الان که باهمیم معنی زندگی برایم زیباست
 یکی شدنمون...
همیشگیم
دوستت دارم...مي دانم که مي داني

                  niniweblog.com

                                                  

 امیرعلی جان و مهراسای من درچنین روزی اولین روز زندگی من و بابا جونتون شروع شده بود من  ازیک شهر دور اومدم وبا باباجون زندگی پر از عشقمونو شروع کردیم..

                                 niniweblog.com

                                       niniweblog.com                                     

پسرم ودخترک گلم 4 تیر 1383 سالگرد عروسی منو باباجون

                                        

                                      niniweblog.com

بعضی ها خیال می کنند
دوست داشتن
ساده است
خیال می کنند
باید همه چیز خوب باشد
تا بتوانند کسی را عاشقانه دوست داشته باشند
اما
۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩ Glitter-Text.net                           ...

من می گویم
دوست داشتن درست از زمانی شروع می شود
که بی حوصله می شود
که بهانه می گیرد
که یادش می رود بگوید
دلتنگ است
یادش می رود
با شیطنت بگوید
دوستت دارم

دوست داشتن از زمانی شروع می شود
که خنده هایتان بغض شود
بغض هایتان آغوش بخواهد
و ببینید آغوشش کمرنگ است
اگر در روزهای ابری و طوفانی
دوستش داشتی
شــــــــــاهکار کرده ای

                                 niniweblog.com

                                                                   

                                          

 

خسته از روزمرگی ها
خسته از آدمها
چشمانم را می بندم
آرام آرام فکر می کنم
زمزمه می کنم
تو را به یاد می آورم
دستم را دور گردنت می اندازم
آرام گونه هایت را می بوسم
اولین بوسه مان را به یاد می آورم
غرق در لذتش می شوم
گرمای دستانت را به یاد می آورم
که دور کمرم حلقه شدند
سرم را روی سینه ات می گذارم
بیاد می آورم
قشنگ ترین ملودی دنیا
صدای تپش قلب تو

                                                                    لبریز میشوم..

                                           

عزیزم هادی من 10 سال گذشت وما عاشقانه تر از روز اول همدیگر را می پرستیم.......

                             niniweblog.com                                      

مرد کہ تو باشـے

          زטּ بودטּ خوب است ...!

                  از میاטּ تمام مذکرهاے دنیا

                       فقط کافـےست پاے تــو در میاטּ باشد

                                     نمیدانےبراے تــو خانوم بودטּ چہ کیفے دارد ... !!!

                               niniweblog.com

                                                  

مرد ِ من..
سرم را که تکیه می دهم به سینه ي مردانه ات..
همه کوه ها کم می آورند..

امنیت ِ آغوش ِ توست که بهانه ای می شود..
برای هزار باره پیدا شدنم در حریمت.

                                    niniweblog.com

همسرم..

 

کتاب ِ آغوشت..

سوره ی لب هایت..

آیه ی بوسه هایت..

آنچنان پای بندم به این کیش،

که هزار شیطان نمی توانند

لحظه ای..

ذره ای..

ایمانم را سست کند...

niniweblog.com

                        

پسندها (5)

نظرات (4)

ابجی سجا
5 تیر 93 11:37
اون نــگـاهـی کـه گـوشـه اش یـه قـطـره اشــک بـرق مـیـزنـه !!! بـه انـدازه تــمـومِ حــرفـایِ دنـیــا ســنــگــیــنــه . . . !
مامانی وروجکها
پاسخ
عزیزم بلاخره یک وقتهایی اونقدر آدم دلش می گیره که فقط با اشک میتونه خودشو سبک کنه
مامانی اریان
6 تیر 93 2:34
مبارکتون باشه این روز قشنگ خواهر گلم
مامانی وروجکها
پاسخ
مرسی عزیزم آریانو ببوس
مامان جونم(سوگند من)
6 تیر 93 11:46
انشالله که خداوند دختر نازتون و شفا بده و مشکلش حل بشه خیلی خیلی ناراحت شدم به حق این ماه مبارک دخمل خوشگلتون روی پاهای قشنگش راه بره الهیییییییییییییییی امین
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونم عزیزم ماهم امیدواریم خدا مهراساجونمونو شفا بده
دکتر رئیسی
6 تیر 93 13:51
در صورت بروز فلج اطفال پا لاغر شده و عضلات تحلیل می روند. با نوار عصب و عضله مشخص می شود. در حال حاضر فلج اطفال بسیار نادر است و بعید بنظر می رسد. بسته به وضعیت عضله رشد عصب ایجاد می شود. بررسی با معاینه لازم است. بخصوص اگر ضعف پیشرفت می کند حتما باید بررسی دقیقی انجام شود
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونم از راهنماییتون بار اول که نوار عصب گرفتیم گفتند چسبندگی عصب زانو شدید داره؛ دوباره دکتر گفت واسه ماه بعد نوار عصب بگیریدوام ار آی از ستون فقرات نوشت...یعنی امکان داره فلج اطفال نباشه چون تمام واکسنها بموقع زده شده....لطفا اگر پیشنهادی دارید بما اطلاع دهید.