قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

شروع مهمانی خدا

1393/4/6 14:01
271 بازدید
اشتراک گذاری

             

                                                                            

رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا

مستعد سفـــر شهر خدا کرد مرا

از گلستان کرم طرفه نسیـمی بوزید

که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا

ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده را

برایتان آرزومندم ...

    

خداوندا دراین ماه عزیز کمکمون کن تا بتونیم برات بندگی کنیم

                           نماز حاجت از حضرت‌رسول‌اکرم(ع)

از حضرت‌رسول‌اکرم(ع) روایت شده است که هر کس پیش از نماز صبح دو رکعت نماز حاجت بخواند.

 

در رکعت اول بعد از حمد هفت مرتبه سوره قل‌یاایهاالکافرون و در رکعت‌ دوم بعد از حمد هفت مرتبه سوره قل‌هو‌اللّه را و چون نماز را سلام بدهد ده مرتبه بگوید:

 

سُبْحانَ اللّهِ وَ الْحَمْدلِلّهِ وَلا اِلاّ اللّهُ وَ‌اللّهُ اَکْبَرُ وَ لا حَوْلَ وَلا قُوَّهَ اِلاّ بِاللّهِ الْعَلِیَّ الْعَظیمِ و سپس ده مرتبه صلوات بفرستد و ده مرتبه بگوید یا غِیاثَ الْمُسْتَغیثینَ أغِثنی و بعد حاجات خود را بخواهد.


اللَّهُمَّ إِنِّي بِكَ وَ مِنْكَ أَطْلُبُ حَاجَتِي‏
خدايا من بوسيله تو و از لطف تو حاجتم را مى طلبم

وَ مَنْ طَلَبَ حَاجَةً إِلَى النَّاسِ فَإِنِّي لاَ أَطْلُبُ حَاجَتِي إِلاَّ مِنْكَ وَحْدَكَ لاَ شَرِيكَ لَكَ‏
و هر كس از خلقت حاجت مى‏ طلبد بطلبد من از غير تو حاجت نمى ‏طلبم تو يكتايى و شريك براى تو نيست
وَ أَسْأَلُكَ بِفَضْلِكَ وَ رِضْوَانِكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَيْتِهِ‏
و درخواست مى ‏كنم به فضل تو و خشنوديت كه درود فرستى بر محمد (ص) و اهل بيتش
وَ أَنْ تَجْعَلَ لِي فِي عَامِي هَذَا إِلَى بَيْتِكَ الْحَرَامِ سَبِيلاً حِجَّةً مَبْرُورَةً مُتَقَبَّلَةً
و مرا امسال از حاجيان بيت الحرامت قرار دهى كه حجشان نيكو و مقبول و پاكيزه

زَاكِيَةً خَالِصَةً لَكَ تَقَرُّ بِهَا عَيْنِي وَ تَرْفَعُ بِهَا دَرَجَتِي‏
و خالص براى توست كه به آن حج در قيامت ديده ‏ام روشن و درجه ‏ام رفيع گردد

وَ تَرْزُقَنِي أَنْ أَغُضَّ بَصَرِي وَ أَنْ أَحْفَظَ فَرْجِي وَ أَنْ أَكُفَّ بِهَا عَنْ جَمِيعِ مَحَارِمِكَ‏
و نيز روزيم گردان كه چشم از حرام بپوشم و عفت خود حفظ گردانم و از جميع آنچه حرام كرده ‏اى خود را نگاه دارم

حَتَّى لاَ يَكُونَ شَيْ‏ءٌ آثَرَ عِنْدِي مِنْ طَاعَتِكَ وَ خَشْيَتِكَ وَ الْعَمَلِ بِمَا أَحْبَبْتَ وَ التَّرْكِ لِمَا كَرِهْتَ وَ نَهَيْتَ عَنْهُ‏
تا در عالم چيزى محبوب‏تر نزد من از طاعت و خشيت تو و عملى كه محبوب توست و ترك آنچه ممنوع و ناپسند توست نباشد

وَ اجْعَلْ ذَلِكَ فِي يُسْرٍ وَ يَسَارٍ وَ عَافِيَةٍ وَ مَا أَنْعَمْتَ بِهِ عَلَيَ‏
و اين كار را بر من سهل و آسان و راحت گردان و سهل عطا كن هر چه به من انعام فرمودى

وَ أَسْأَلُكَ أَنْ تَجْعَلَ وَفَاتِي قَتْلاً فِي سَبِيلِكَ تَحْتَ رَايَةِ نَبِيِّكَ مَعَ أَوْلِيَائِكَ‏
و از تو اى خدا درخواست مى ‏كنم كه وفات مرا كشته شدن در راه خود قرار دهى زير پرچم دين پيغمبرت با اولياء و دوستانت

وَ أَسْأَلُكَ أَنْ تَقْتُلَ بِي أَعْدَاءَكَ وَ أَعْدَاءَ رَسُولِكَ‏
و باز از تو مى ‏طلبم كه به دست من دشمنانت را و دشمنان رسولت را به قتل رسانى

وَ أَسْأَلُكَ أَنْ تُكْرِمَنِي بِهَوَانِ مَنْ شِئْتَ مِنْ خَلْقِكَ وَ لاَ تُهِنِّي بِكَرَامَةِ أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏
و از تو مى ‏طلبم كه مرا گرامى كنى ‏به خوار كردن هر كه را از خلقت بخواهى و خوارم نگردانى به گرامى كردن احدى از اولياء و دوستانت
اللَّهُمَّ اجْعَلْ لِي مَعَ الرَّسُولِ سَبِيلاً حَسْبِيَ اللَّهُ مَا شَاءَ اللَّهُ‏
بارالها مرا با رسولت همراه ساز خدا مرا كفايت است هر چه خواست خداست نيكو است.

                                          

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان ناهید
6 تیر 93 23:40
سلام ممنون عزیزم شما خودتون گلید منم خوشحال میشم با هم دوست بشیم اگه مشکلی داشتید در خدمتم
مامانی وروجکها
پاسخ
متشکرم خانوم هنرمندم..
مامان ناهید
6 تیر 93 23:41
ممنون این پست برا من خیلی با ارزش بود
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونم قابلی نداشت عزیزم من لینکت میکنم تا مجبور بشی کمکم کنی وبمو خوشگل کنی...
مامان ناهید
7 تیر 93 0:06
چی شده عزیزم منظورتون مکعب چیه؟ واضح بگید من در خدمتم منظورتون زیبا ساز تولد هست ؟ ششما هم با افتخار لینک شدید
مامانی وروجکها
پاسخ
وااااااااااااااااااااااااای مرررررررررررررررررررسی گلم...
مامان ناهید
7 تیر 93 0:14
خانمی برید به این آدرس کدرو کپی کنید بذارید تو قسمت اسکریپت های اختصاصی البته برا تولد استفاده میشه گلم من وبتونو دیدم به نظرم مشکلی نداره خیلی هم خوشگله
مامانی وروجکها
پاسخ
مرسسسسسسسسی عزیزم.....
مامان پارسا
7 تیر 93 1:00
خصوصی داری عزیزم
مامانی وروجکها
پاسخ
فدای تو حتما سر فرصت برات توضیح میدم نگران نباش خدا بزرگه
ابجی سجا
7 تیر 93 12:12
ممنون خاله خيلي خوش اومدين
مامانی وروجکها
پاسخ
متشکرم فداتشم....
ابجی سجا
7 تیر 93 12:15
فرشته ها همیشه وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگیم دوســـــــــــــــــــــــــت... !!! تقدیم به فرشته ی بی بالم که به داشتنش میبـــــــــــــالم....
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونم خانومی دیگه داری لوسم میکنی
مامان طاها و رها
7 تیر 93 15:45
سلام مامان کیجا و ریکا از اینکه به ما سر زدین خیلی لطف کردین ازتون سپاسگزارم که وقت زیارت به یادمون بودید از اونجا تا خونمون 2کیلومتری فاصله است کوچولوهاتو ببوس
مامانی وروجکها
پاسخ
مرسی عزیزم مواظب کوچولوهات باش..
مهربون
8 تیر 93 12:01
خصوصی رسید عزیزم؟///////
مامانی وروجکها
پاسخ
نه عزیزم ..