قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

هوای گریه...

1393/4/29 3:23
611 بازدید
اشتراک گذاری

           آپلود عکس ، آپلود ، سایت اپلود عکس

این روزهاوشبها دلم خیلی هوای گریه داره...

بی بهونه میخواد بباره...

بیچاره دل...                 

                          niniweblog.com                                           

دلم گرفته آسمون...

خسته درحبس زمینم ، آسمون ! یه کم منو حوصله

خدا جهان تاريكي محض است...

خدایا … دیگر زمینت بوی زندگی نمیدهد…

میخواهم یک تکه از آسمانت را بخرم دیگر زمینت بوی زندگی نمي دهد.

        

                         niniweblog.com

                                                          love AND fun 45 عکس های متحرک عاشقانه و خنده دار

                                                        

این روزهــــایم به تظاهر می گذرد...


تظاهر به بی تفاوتی،


تظاهر به بی خیـــــالی،


به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست... اما . . .


چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش "

niniweblog.com

                              سالهاست منتظرمانده ام بازهم مي مانم ميدانم كه روزي با باران مي آيي

            نام تو دعای مستجاب باران است ، هربار که تو را خوانده ام باریده ام...

                         niniweblog.com

                                         

                                                                        

بی تو


نه بوی خاک نجاتم داد


نه شمارش ستاره ها تسکینم


چرا صدایم کردی؟

چرا؟

بي تو شده ام مثل فرود آمدن باران  ميشنوي صداي دلتنگيش را وقتي مي بارد؟

خدایا به فریادم برس...

niniweblog.com

     

خـــــدایا میـــوه ی کــــدام درخـتـتــــــ را گــــاز بــــزنم کـــه از زمیـــن رانــده شـــوم؟

 

خدایا.....
خط و نشان دوزخت را برایم نکش
جهنم تر از این جا جایی را سراغ ندارم

می گویند : هرکه بامش بیش ، برفش بیشتر ؛
خدایا ؛
بی خانمانم ؛ حواست هست ؟

چگونه می شود از خدا گرفت چیزی را که نمی دهد ؟!!

می گویند قسمت نیست ، حکمت است.

من قسمت و حکمت نمی فهمم.

تو خدایی ، طاقت را می فهمی …!

niniweblog.com

خدايا
اين دلتنگي هاي ما را هيچ باراني آرام نميکند
فکري کن
اشک ما طعنه ميزند به باران رحمتت

                                niniweblog.com

پسندها (4)

نظرات (4)

شیواجونی
29 تیر 93 8:55
سلام وب عالی داریدبه من هم یه سر بزن
مامانی وروجکها
پاسخ
سلام عزیزم حتما...
مامانی اریان
29 تیر 93 12:03
سلام خواهر چه خبر از ام ار ای مهراسا؟
مامانی وروجکها
پاسخ
خبری نیست منتظر جوابیم....
مهربون
29 تیر 93 18:23
امیدوارم جوابش خوب باشه ...تو این شب ها حتما دعا میکنم مهراسا جون رو
مامانی وروجکها
پاسخ
متشکرم گلم...
مهربون
29 تیر 93 18:26
دلم خیلی گرفت
مامانی وروجکها
پاسخ
واسمون دعا کن.