قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

خاطرات نویسنده کوچولو

1393/4/10 21:55
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من امیر علی هستم                         .

داره 9 سالم کامل میشه                            

ومامانم بهم گفته می تونم اینجا خاطره هامو بنویسم

اما پیدا کردن حرفها برام یکم سختهdisappointed emoticon

اما می خوام زود یاد بگیرم.

کلاسهای تابستان من شروع شده وامروزم اولین جلسه کانون زبان بود؛دوستان خوبی هم پیدا کردم made by Laieاین چن وقت من هرروز بعدازظهر میرفتم دوچرخه بازی تازه یکروزهم که سرعت زیادی داشتم خوردم به یک دوچرخه سوار دیگهوکلی مامان منو دعوا کرد تازه دوچرخم هم یکجاش شکست

 

مامانم برام شرط گذاشته cute sad smiley emoticon

 

اگه بعداظهر بخوابمو اذیتش نکنم میشه برم بیرونsad face emoticon

 

وگرنه هرچقدرم گریه کنم نمیزاره برم

این خاطره اول تابستان من بود       

 

                                                  

                 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی اریان
14 تیر 93 12:38
من از برنامه photoscape استفاده ميكنم كه البته اونم بايد كار باهاش رو بلد باشي . البته خودت باهاش كلنجار بري بالاخره ياد ميگيري از اینترنت دانلود کن
مامانی وروجکها
پاسخ
ok تلاشمومیکنم ببینم چی میشه
مامانی اریان
14 تیر 93 12:41
اووووووووووووووخ خرابکاری امیر علی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اکشال نداره عجب شرطی بعد از ظهرا بخوابی!!!اگه من جاش بودم ساعت تعیین میکردم مثلا صبحا تا دوازده بعد از ظهرا 2 تا 7
مامانی وروجکها
پاسخ
ای خواهر بچه های این دوره برا ماماناشون تعیین تکلیف میکنن......
مامانی
16 تیر 93 23:40
مراقب خودت باش امیر علی انشاالله دیگه هیچ وقت تو بازی اتفاقی واست نیوفته. پسر منم پولاشو میریزه تو قلکش تا واسه خودش یه دوچرخه بخره
مامانی وروجکها
پاسخ
مرسی ممنونم...