قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

التماس دعا

1393/4/24 19:47
564 بازدید
اشتراک گذاری

           

                                 

                     

شب عفو است و محتاج دعایم ، زعمق دل دعایی کن برایم

اگر امشب به معشوقت رسیدی ، خدا را در میان اشک دیدی

کمی هم نزد او یادی زما کن ، کمی هم جای ما او را صدا کن

بگو یارب فلانی رو سیاه است ، دو دستش خالی و غرق گناه است...

این دستان ساده و خالی دخیلتان

مارا به رسم رفاقت دعا کنید

 

                                                 

خدایا!

گفتم خسته ام ، گفتی:لاتقنطوامن رحمة الله

گفتم : هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره ، گفتی : إن الله یحول بین المرءقلبه

گفتم : هیچکسی روندارم ، گفتی : نحن أقرب إلیه لحبل الورید

گفتم : فراموشم نکردی؟ گفتی : فاذکرونی اذکرکم

التماس دعا

 

           

                                         تقدیم به دل‌های امام رضایی

 

آمدم ای شاه پناهم بده/ خط امانی ز گناهم بده

ای حرمت ملجأ درماندگان/ دور مران از دَر و راهم بده

لایق وصل تو که من نیستم/ إذن به یک لحظه نگاهم بده

لشگر شیطان به کمین من است/ بی کسم ای شاه پناهم بده

در شب اول که به قبرم نهند/ نور بدان شام سیاهم بده

ای که عطابخش همه عالمی/ جمله حاجات مرا هم بده

       

 

 

 

التماس به خدا

 

 

التماس به خدا عزت است : چرا که اگر اجابت شود ، رحمت است و اگر رد شود ، حکمت است .

اما التماس به بنده خدا ذلت است : چرا که اگر اجابت شود ، منت است و اگر اجابت نشود خفت است

        

برنامه خداوند

برنامه خداوند کامل است

و هر آنچه روی میدهد بهترین است.

در برنامه الهی هیچ خطایی وجود ندارد

و برای کسی که به آن ایمان داشته باشد

همه چیز به خوبی پیش می رود...

التماس دعا ...

                    http://atasheentezar.persiangig.com/%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%AF%D9%87/06.gif

 

 

 

                       

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان پارسا
25 تیر 93 1:32
سلام دوست گلم به خدا خیلی درگیرم اتفاقا کامپیوتر رو به نیت سر زدن به شما روشن کردم . تو محل کار خیلی سرم شلوغه مجبورم یه سری کارها رو بیارم خونه تمرینهای پارسا هم از طرف دیگه . دختر گلت چطوره ؟ امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفتش باشی . تو رو خدا تو شبهای قدر دعا واسه پارسا یادتون نره . منم واسه شما دعا می کنم.
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونم عزیزم خبردادی چون همیشه نگران دخترم هستم دیدم چنوقتی خبری ازتون نبود نگران پارسا شدم تا آخر این هفته جواب ام ار ای آماده میشه تا ببینیم دکترهاش چی میگن برامون دعا کن... مواظب پارساجون باش ببوسش....
دنیا
27 تیر 93 0:46
سلام گلمخوشحال شدم سر زدین بازم به وب ما بیاین خوب خودتو جای مامانه جازدی ناقلا به خالجونت سلام برسون ...