قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

زیباترینها...

1393/4/16 21:27
1,086 بازدید
اشتراک گذاری

                 

                                                    در كتاب چار فصل زندگي

صفحه ها پشت سرِ هم مي روند

هر يك از اين صفحه ها، يك لحظه اند

لحظه ها با شادي و غم مي روند...

گريه، دل را آبياريي م كند

خنده، يعني اين كه دل ها زنده است...

زندگي، تركيب شادي با غم است

دوست مي دارم من اين پيوند را

گر چه مي گويند: شادي بهتر است

دوست دارم گريه با لبخند را

             

                                             

از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد

این بال های پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی

پدر، تو تپش قلب خانه ای؛ وقتی هر صبح، با تلنگر عشق،

از خانه بیرون میروی و با کشش عشق، دوباره باز میگردی.

تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی خود را

به تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری…..

امروز بی نهایت دلتنگتم بااااابااااا….

پدرم راه تمام زندگیست

پدرم دلخوشی همیشگیست .

             

                               یک سنگ کافی است برای شکستن شیشه

                         یک جمله کافی است برای شکستن قلب

                          یک بیت کافی است برای عاشق شدن

                         و یک دوست کافی است برای تمام زندگی

      

پسندها (6)

نظرات (13)

مامان فریده
17 تیر 93 23:26
عزیزم ممنون که به وبم سر زدید راستی شما خاله آریان هستید دیگه؟ ان شالله خدا آقا پسرتون و گل دختر نازتون را خفظ کنه.تا حدودی متوجه مشکل پای مهرآسا خوشگله شدم.امیدوارم به خق همین ماه عزیز مشکلش حل بشه و زودی بتونه خوب راه بره من لینکتون میکنم
مامانی وروجکها
پاسخ
fبله من مامانه مهراسا ام عزیزم ممنونم .....
مهربووون
17 تیر 93 23:35
زیبا بود
بهار مامانه برسام
18 تیر 93 5:38
سلام دوست خوبم حالتون خوبه؛ناز گلمون مهراسا جون چطوره؟ عزیز دلمه به خدا همش چهره ی ناز و معصومش جلوی چشمامه ....شاید باورت نشه ولی مدام به فکرشم گلم من با شوهر خالم تلفنی صحبت کردم متاسفانه الان ایران نیستن ولی خوب تا جایی که من شرایط رو براشون توضیح دادم و جریان تب و .... توضیح دادم شوهر خالم گفتن این مسئله بیشتر مربوط میشه به مغز و اعصاب و اگه شما بتونید بیاید تهران پیش دکتر "کاظم عباسیون" در صد اینکه بتونه برای دختر نازتون کاری انجام بده خیلی بالاست نمیدونم در جریان هستید یا نه ایشون پنجه طلای ایران شهرت دارن من خودم نمیدونستم چون راستش اصلا کاری با پزشک مغز و اعصاب نداشتم که بخوام بدونم چه دکتری خوبه چه دکتری بده؛ولی شوهر خالم خیلی از ایشون تعریف کردن و تاییدشون کردن و گفتن ایشون کلا یه تیم پزشکی دارن که جراحی هایی رو انجام دادن و در اون ها موفق بودن که همه ازشون قطع امید کرده بودن گویا ایشون واقعا دستان معجزه گری دارن و بیمارایی رو به کمک خدا مداوا کردن که حتی خارج از ایران هم کسی نتونسته براشون کاری انجام بده گلم میخوای از شوهر خالم براتون شماره تلفن دکتر عباسیون و آدرس مطبشون رو بگیرم؟ البته به خدا قصد فضولی ندارم ولی من فکر میکنم ارزشش رو داره که وقت بزارید و دختر نازتون رو پیش ایشون بیارید به خدا شاید قسمت این بوده منو شما با هم آشنا شیم تا من بهتون ایشون رو معرفی کنم البته شاید خودتون ایشون رو بشناسید....نمیدونم خدا شاهده این مدت مدام به فکر مهراسا جون هستم و به غیر از دعا برای این فرشته ی معصوم خیلی پیگیر بودم تا بالاخره امروز موفق شدم با شوهر خالم تلفنی صحبت کنم گلم من فکر میکنم بد نباشه اگه زحمت بکشید و دخملی رو بیارید تهران پیش ایشون....باز خودتون میدونید اگه مایل بودید بگید تا آدرس و شماره ی ایشون رو از شوهر خالم بگیرم منتظر جوابتون هستم به خدا میسپارمتون؛خصوصا دخمل نازتون رو و از خود خدا و جدم میخوام تویه همین روزای عزیز مهر سلامتی ابدی رو به سرنوشت دختر زیبامون بزنن الهی آمین روی ماه مهراسا جون رو ببوسید؛خدا پسر نازتون رو هم حفظ کنه ،معلومه حسابی هوای خواهر عزیزش رو داره انشاالله که روزی برسه که ناز دختر بی همتاتون باز روی پاهاش وایسته و دل همتون رو شاد کنه و آرامش رو بهتون هدیه بده الهی آمین یا رب العالمین
مامانی وروجکها
پاسخ
سلام عزیزم ممنتونم ازینهمه نگرانی
robabe
18 تیر 93 12:02
سلام ی مدت اصلا حال وب نبود چه خبرا؟؟
مامانی وروجکها
پاسخ
به قول مهراسا خبل خیل از آباکادا چه خبل؟؟؟؟
مهربون
21 تیر 93 0:56
آباکادا یعنی چی؟ یعنی آب و هواااااااا؟ مهرآسا جووون خوبه؟
مامانی وروجکها
پاسخ
آباکادا یعنی اکبرآقا که شوهر عمه جونش میشه.... مهراسام خوبه سلام میرسونه....
مامانی اریان
21 تیر 93 10:26
اووووووووووووووووووووووووو هـــــــــــــــــــــــــــــــورا فواد لپ تاپمو درست کرد حالا زبونم در اومدچه خبرا خواهر؟بدو بیا پست بزار منتظر پست بعدی هســـــــــــــــــــتیما!!!
مامانی وروجکها
پاسخ
سلام آجی مبارکه اول به فواااااااااااااااااااااااااااااااد ازینکارهام می کنه..
robabe
21 تیر 93 23:29
خوبه! همه تو کف فرهنگ لغت مهرآسان
مامانی وروجکها
پاسخ
سلام عزیزم از دختر داییت بعید نیست گلم...
بهار مامانه برسام
22 تیر 93 2:30
سلام مامانی مهربون خوبی عزیز دلم مهراسای عزیزم خوبه؟ پسر ماهت خوبه؟ گلم شرمنده من میخواستم دست پر بیام پیشت ولی هنوز شوهر خالم باهام تماس نگرفته ؛مدتیه به خاطر کارای پسر خاله کوچیکم که میخواد دکتری بگیره رفتن نروژ و اونطور که شوهر خالم دفعه قبل گفت فکر کنم تا ترم شروع نشه و خیالش از پسر ته تاقاریش راحت نشه برنمیگرده واسه همین من فکر کنم از بابت وقت گرفتن شرمندت بشم ولی بخوای میتونم خودم برم برات وقت بگیرم و خودم پیگشرش باشم در مورد دکتر خلعتبری "منظورت دکتر ایرج خلعتبری هست دیگه؟" من راستش اول با بهزاد خلعتبری اشتباه گرفتم ولی تویه نت که سرچ کردم دیدم یک آقای خلعتبری هم با نام ایرج هست که ایشون هم متخصص و جراح مغز و اعصاب هستن.راستش من اصلا اطلاعات کافی در مورد متخصصین مغز و اعصاب نداشتم و هنوزم ندارم ولی تا جایی که من میدونم اگه ایشون هم سطح کارشون در سطح جناب آقای عباسیون بود حتما شوهر خاله ی من به ایشون اشاره میکردن نمیدونم میدونید یا نه که جناب آقای دکتر کاظم عباسیون پرفسور هستن و در ضمن به عنوان پنجه طلا معروفن و چند سال قبل که آقای عابدزاده"دروازه بان اسبق تیم ملی" دچار عارضه ی مغزی شده بودن دکترهای ایران که هیچ حتی دکترهای اونور آب هم از درمان آقای عابدزاده عاجز بودن که خوشبختانه جناب آقای دکتر عباسیون تونستن با عمل موفق عابدزاده نشون بدن که واقعا لقب پنجه طلا برازنده ی ایشون هست گلم من فکر میکنم ایشون حتی اگه دیر هم وقت بدن باز ارزشش رو داره چون واقعا نامبروان هستن ؛البته من کی باشم که بخوام فضولی کنم شما خودتون هم دلسوزترید و هم صلاح دختر نازتون رو بیشتر و بهتر میدونید گلم من هر کمکی از دستم بر بیاد دریغ ندارم حتی اگه تهران تشریف آوردی میتونم دعوتتون کنم بیاید کلبه ی حقیرانه ی ما و مفتخرمون کنید این کمترین کاریه که میتونم بکنم و باز هم مطمئن باش پیگیر خواهم بود ولی راستش شوهرخالم کسی رو معرفی کرده که واقعا بالاتر از ایشون فقط خدای قادر و متعاله و هیچ پزشکی با ایشون قابل قیاس نیست؛پرفسور عباسیون خودشون یک تیم پزشکی دارن که تیمشون غیر از خودشون از سه پزشک متخصص و فوق تخصص جراح مغز و نخاع با تخصص های مختلف لازم تشکیل شده و هر کدوم از اعضای تیم ایشون خودشون جزو بهترین ها هستن ؛من فکر میکنم باید از این پزشکی که واقعا در دنیا بی رقیب هستن هر طور شده وقت بگیریم و مهراسا جونم رو بیارید پیش ایشون تا ویزتش کنه و مطمئنا ایشون بهتر میتونن نظر قطعی بدن باز من پیگیر شوهر خالم میشم و یه آشنای دیگه هم مامانم داره که از همکارای مادرم هستن و همسرشون در بیمارستان میلاد مشغولن از طریق ایشون هم پیگیر میشم ,توکل به خدا انشاالله که به خیر تموم میشه این ماجرا گلم در مورد سوالی هم که از خودم کرده بودی برات رمز میدم و پست "علت غیبت طولانی من " رو وقت کردی بخون خودت متوجه میشی گلم در مورد اون آباژور هم که عکسش رفته در اولین فرصت درستش میکنم ولی چون گفتی به کارای هنری علاقه داری چند تا آموزش عالی دارم که اگه اهل کار هنری باشی واقعا به دردت میخورن خصوصا یکیش که جون میده واسه سورپرایز کردن بچه ها آدرس پست ها رو برات میزارم: آدرس زیر آدرس یکی از آرشیو مطالب وبلاگمه که در مورد ساخت وسایل تزئینی هست و توش از آباژور گرفته تا تزئین پنجره ی اتاق ها هست آدرسش اینه : http://barsame_maman.niniweblog.com/pat11-0.php این آدرس هم آرشیو ساخت وسایل تزئینی برای اتاق کودکانمونه که یه مدل چادر سرخپوستی رو به صورت تصویری یاد دادم و چون تصاویرش متحرکه یه کم باید صبر کنی تا باز شه ؛چند مدل آویز زیبا هم یاد دادم با الگو تونستی سر بزن : http://barsame_maman.niniweblog.com/cat3.php آدر زیر آموزش های مربوط به عروسک دوزی هست که همشون ساده هستن و با الگو و تصویری گذاشتم : http://barsame_maman.niniweblog.com/cat7.php آدرس زیر هم مربوط میشه به نو کردن وسایل کهنه که دو تا پست خیلی خوب گذاشتم که شدیدا با استقبال رو به رو شد که در مورد نو کردن کفش های کهنه بود؛اینم تونستی سر بزن فکر کنم خوشت بیاد چون همه خوششون اومده http://barsame_maman.niniweblog.com/cat32.php ___________________________________________________ گلم ببخش خیلی وقتت رو گرفتم کامنتم خیلی طولانی شد؛شرمنده روی ماه مهراسا عسلی رو ببوس و از طرف من خوشگل خانومی یکی یه دونمون رو فشارش بده و البته با همون تلفظ ناز خودش {فه شه شش} انشاالله برسه روزی که خیلی هم دور نیست و ما هر دو از ته دل شاد باشیم یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه روز خوب میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد خیلی خیلی زود هم میاد با لطف و عنایت خدا چون طرف حساب خدا یه فرشته ی ناز و بی نظیریه که خدا عاشقشه و دوستش داره پس خیلی زود هر دومون حاجت روا میشیم خواهر عزیزم در ضمن خصوصی رو هم چک کن برات رمز رو میفرستم
بهار مامانه برسام
22 تیر 93 2:41
گلم مجبور شدم رمز رو عوض کنم رمز جدید رو باز الان برات خصوصی دادم
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونتم عزیزم.
بهار مامانه برسام
22 تیر 93 16:25
گلم باید وب ما رو با برنامه اینترنت اکسپرولا باز کنی منم هر وقت تویه وبی میرم که نمیتونم رمز رو وارد کنم حتی بعضی وقتا اصلا مکان نما تویه کادر نمی یاد اون وب رو با اینترنت اکسپرولا باز میکنم و مشکلم برطرف میشه
مامانی وروجکها
پاسخ
چشم عزیزم دوباره امتحان میکنم..
مهدا
24 تیر 93 17:18
سلام دوست عزیزاتفاقی به وبتون اومدم ولی بسیار زیبا بود من فقط کسانی را لینک میکنم که وبشون به دلم بشینه وب شما هم همین خصوصیت را داشتبه وبم سر بزنید ته بتونم لینکتون کنم
مامانی وروجکها
پاسخ
سلام گلم نظر لطفتونه منم لینکتون کردم مراقب فسقلیت باش..
دنیا
27 تیر 93 0:34
الهیــــــــــــــــــ کوچولوهای خیلی نازی دارین خدا حفظشون کنه خوشحال میشم به منم یه سر بزنین
مامانی وروجکها
پاسخ
مرسی عزیزم حتما گلم..
مامان امیرعلی
28 مرداد 93 7:58
زهره جون وبلاگت عالیه فقط کاش بک گروند مشکی رو عوض می کردی آدم این رنگ سیاه قالب رو می بینه یهو دلش می لرزه و میگیره پست هایی که می نویسی با شکلک هایی که کنارشه خیلی همخوانی داره و عالیه حتما عزیزم سر فرصت اینکارو میکنم آخه رنگ روشن تو متنها زیاد استفاده کردم برای عوض کردن وقت زیادی می خواد منم که گرفتارم،اما چشم وممنونم از تعریفهاتون....