قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

سفر بعد از سال تحویل به نیشابور

1402/2/21 2:36
164 بازدید
اشتراک گذاری

رستوران میامی 

اینم از برادر زاده جان که از صبح منتظر عمه جونش بوده،،،😂😂😂😂

و اولین افطاری خونه خاله محبوبه

اینم دسته گل روزه دار من سر سفره خونه خاله جونش

منو جیگرجان خونه خاله فریده

خونه جدید دایی احمد 

پسر خاله ها و دایی در حال بازی 

مهمونی در مهمونی 

خونه عشق خاله فائزه جونم 

اینم سنجاب حامد 

که بلاخره آزاد شد تو جنگلهای کیاسر

باز هم راه برگشت و دپرس بودن ها

حرم امام رضا

یه جاده غمگین تو راه برگشت

خونه خاله حمیده که جامونده بود🤭

و اینم جنگل ابری.....

پسندها (1)

نظرات (0)