قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

دخترم...

1393/4/12 14:22
249 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                                           

                           6711270912252gif.png

 

                                                                    

خـــــواب می بینـــــم

دنیـــــا مــــال مـــن اســــت

بیــــدار میشـــــوم

و تـــــو تعبیـــرش میکنـــــی

                                       بـــــا چشمـــــانت

       

                                                    من و خواهرم

                             توی خانه جنگ است
                               جنگ من با خواهر

                                 پشت بالشتش باز
                                   او گرفته سنگر

                            خرسی ما با اوست
                                   من تک و تنهایم

                             می خورد گاهی تیر
                                  توی دست و پایم

                              من تفنگم جاروست
                                  او تفنگش کفگیر

                                  گوله های جوراب
                                می شود بمب و تیر

                                 ما به هم ساعت ها
                                   تیر می اندازیم

                             هردو مان در این جنگ
                                    عاقبت می بازیم


 

                                             دختر بهار, فروغ فرحزاد

                                                                            

گوش كن، با تو سخن میگو
دخترم! با تو سخن میگویم :

زندگی در نگهم گلزاریست

و تو با قامت چون نیلوفر ـ

شاخه پر گل این گلزاری

من در اندام تو یك خرمن گل می بینم

گل گیسو ـ گل لبها ـ گل لبخند شباب

من به چشمان تو گلهای فراوان دیدم

گل تقوا ـ

گل عفت ـ

گل صد رنگ امید

گل فردای بزرگ

گل دنیای سپید

***

میخرامی و تو را مینگرم

چشم تو آینه روشن دنیای منست

تو همان خرد نهالی كه چنین بالیدی

راست، چون شاخه سر سبز و برومند شدی

همچو پر غنچه درختی، همه لبخند شدی

دیده بگشای و در اندیشه گلچینان باش

همه گلچین گل امروزند

همه هستی سوزند

پسندها (5)

نظرات (1)

بهار مامانه برسام
15 تیر 93 21:32
عزیزم ببخشید فضولی نیست به خدا خیلی نگرانم و از دیشب که اومدم وبتون تا همین لحظه همش تویه فکر مهراسا جون بودم و مدام چهره ی معصومش جلوی چشمام میاد و براش از ته دل دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا میکنم فقط یه سوال برام پیش اومد این مشکل واسه دیر زدن واکسن و قطره ی فلج اطفال پیش اومده؟ یا برای استفاده از واکگسن های نامرغوبی کهع برخی خانه های بهداشت استفاده میکنن پیش اومده؟ من خودم همیشه برسام رو پیش دکتر خودش واکسن میکردم یه بار 18 ماهگی چون دکترش نبود مجبور شدم ببرم خانه ی بهداشت دور از جون شما به غلط کردن افتادم اولا که قطره ی فلج نداشتن و با کلی تاخیر پسملی واکسینه شد دوم اینکه به حدی بد واکسن زدن که هر وقت یادم می یاد اون بهیار یا چه میدونم پرستار بد اخلاق و کار نابلد رو لعنت میکنم الان دکترا چی گفتن برای این نازگل خانوم خوشملمون چه کار باید کرد؟ خارج بردن تاثیری داره؟
مامانی وروجکها
پاسخ
عزیزم ممنونم ازینکه براتون مهم بود با کمال میل براتون توضیح میدم...