قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

خاطرات امام زاذه

1393/4/2 11:21
223 بازدید
اشتراک گذاری

روزجمعه 30 خرداد بود که رفتیم امامزاده علی واقعا جای باصفایی بود جای همه خالی بود

بعداز زیارت هم رفتیم یک جنگل باصفاتر ....

 

                         

                                

                                                                                                                                                                        niniweblog.com                                                        

                             niniweblog.com

                                                

                     niniweblog.com

 

                    

                              niniweblog.com

اینجا بالاترین روستای ساری بود که ما برای اولین بار اونجارو میدیدیم.

               niniweblog.com

 

                                                

                     niniweblog.com

        اینم جیگر طلاهای مامان داخل امام زاده علی

                                                 

                   niniweblog.com

 

               

                                      

                   niniweblog.com

 

              

                              

                   niniweblog.com

              

 

            

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان طاها و رها
5 تیر 93 7:30
سلام مامان ریکا و کیجا، من و شوهر گلم اهل جویباریم، از سال 80 ساکن مشهدیم، نائب الزیاره شما خانواده گل هم هستیم، علت مشهد اومدنمون هم به خاطر شغل همسرمه، با افتخار وبتونو لینک کردم.
مامانی وروجکها
پاسخ
سلام عزیزم شوهرمنهم دوستان زیادی جویبار داره خوشحال میشم اومدین پیش ماهم بیایین
ساحل
5 تیر 93 11:15
امام زاده علی امره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی وروجکها
پاسخ
نه عزیزم امام زاده علی روستای شلیمک بخش دودانکه
مهربون
5 تیر 93 20:52
سلام عزیززززززززم جای قشنگیه شمال امام زاده علی زیاد داره اما اینجارو انگاری نرفتم خوش باشی دوستمم
مامانی وروجکها
پاسخ
متشکرم عزیزم برای امتحانش یکبار برید از همه با صفاتر جاده این مسیره که واقعا مثل بهشته خوشحال شدم از آشناییتون