قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

روز دختر نازم

1393/6/6 14:12
818 بازدید
اشتراک گذاری

                                                          

                                                 

              خورشید زندگی ما روزت مبارک

                                         

ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم

 ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم

  چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد 

 نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم

دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام 

تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم

    کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر 

    دم مزن تا می توانی از دریغا، دخترم

  با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا 

پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترم

         

برای دختر گلم یه آسمون عشق میارم

برای ناز اون چشاش سخاوت هدیه میارم

 یک دل پر امید و مهر ، ترانه ساز غصه هایت

هدیه من به دخترم ، همون غریب بی ریا

    دخترم روزت مبارک

 

 

دختر گلم به رسم یاد بود واست یه جشن کوچولو گرفتیم

وبرات یک عروسک خریدیم وتا رسیدیم خونه با داداشی براش اسم انتخاب کردین

داداشی هم واست بادکنک باد میکردو

اول که بازم مثل بقیه عروسکهات آریان صداش میکردی

اما داداشی گفت اسمشو بزاریم آتینا

مهراساجون شبم با آتینا خوابیدی وتا چشاتو باز کردی سراغشو گرفتی که آتینا گشنش شده

الان که خیلی دوسش داری ویکسره با داداشی بهش شیر میدین و عوضش میکنین ...

دختر نازم روزت مبارک ...امیدوارم سال دیگه بتونی راه بری

تا منو بابایی واست یک جشن مفصل برای سلامتیت بگیریم

خیلی خوشحالم که خدا تورو بهمون داد

تو یک فرشته آسمونی هستی روی زمین پیش منو باباجون

امیدوارم زود زود خوب بشی عزیزدلم

یا فاطمه معصومه یا امام رضامنتظر شفای دخترم هستم

یامن اسمه دوا وذکرهو شفا

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان مینای آرتین
6 شهریور 93 15:32
عسل خانم، ابرو کمون، خوشگل خانم، مهراسا جون روزت مبارک دختر نازم ممنونم عزیزم
مامانی اریان
6 شهریور 93 16:04
زوزت مبارک گل دختری خاله جونم ایشــــــــــــــــــالله به زودی بــــــــــــــدوی بیای بغلم ممنونم خواهری انشاالله آریان فینگیلیو ببوس
زهرا
7 شهریور 93 17:26
مهراسا جونم روزت مبارdک امیدوارم حضرت معصومه شفای دختر نازمونو بده ممنونم زهراجون ازینکه بماسر زدین به دختر لطف داری ممنونم خانومی..