قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

مهمانهای تابستان

1393/5/17 15:41
550 بازدید
اشتراک گذاری

بچه های گلم این ماه رمضون شرمندتونم که نتونستم شماهارو جایی ببرم پسرم شما که بزرگتری خیلی بهتر موقعیت منو باباجونو درک می کنی آخه بخاطر مهراسا ما محدودیتهایی داریم؛بعداز عمل هم به خاطر فیزیوتراپی و کاردرمانی نمیتونیم بریم مسافرت...

اما عزیزان ما منو بابا تمام تلاشمون واسه شما دوتاست.

بعداز عمل دخترم خیلی ها اومدن دیدنت وکلی هم تلفنی جویای احوالت بودن وهمه نگران سلامتیت بودنو هستن ..پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

ومهمانهی راه دوری هم اومدن..

عمه جون از سمنان اومد واست یک باربی کوچولو آورد و خاله جونها از نیشابور اومدن که واست کلی اسباب بازی ولباس آوردن که در اولین فرصت عکسهاشو میزارم.

وکلی هم هدیه برای داداشی آوردن واسه تولدش وپیشاپیش بهش دادن..

 

                                                          

وشمادوتاهم بادیدن مهمانها کلی ذوق کرده بودین و کیف می کردین..

اما با شرایط دختر نازمون نشد باهاشون بریم بیرون ...

خاله محبوبه امروز برگشتن اما خاله حمیده هنوز نرفتن وقراره بعداز دریا دوباره بیان خونه ما...

خلاصه کوتاه اومدن اینجا اما بازهم حالو هوامون یکم عوض شد...وتارفتن مابه نیشابور یکم روحیه گرفتیم..

دخترم وپسر نازم اینروزها منو بابایی خیلی گرفتاریم و خیلی خسته ؛شاید این خستگی بدنی نباشه اما احتیاج به یک استراحت داریم که اونم حالاحالاها امکانش نیست ...

من خودم به شخصه هم خیلی خستم وهم دلم گرفته احساس میکنم دیگه هیچی خوشحالم نمیکنه

تنها فکرم وذهنیاتم پیش مهراساست...

وتنها چیزی که این روزها ورد زبونم شده

                      یا من اذکرو دوا و ذکره شفا...smiley face crying emoticon

و دارم تمام تلاشمو میکنم تا بتونم به تو دخترنازم کمک کنم.

                         تصاویر زیباسازی نایت اسکین

این چند روز که مهمان داشتیم به شماها هرچند کوتاه اما خوش گذشت وشبها تا ساعت 2 شب بیدار بودیم...و آخرشبم همه کنار هم می خوابیدیم

خیلی خوش گذشت...


 

پسندها (4)

نظرات (5)

حمیده
17 مرداد 93 15:59
ا ی عزیزم... بازم خداروشکر ایشالا همیشه خوش باشید متشکرم عزیزم سلاله جونو ببوس گلم.
فاطمه ع
18 مرداد 93 10:09
خدارو شکر که خوش هستید عزیزم ممنونم خانومی.
مریم
18 مرداد 93 11:09
سلام. خیلی اتفاقی وارد وبت شدم. من که نمی دونم مهر اسا چه مشکلی داره. فقط می تونم بگم امیدوارم و واقعاً از صمیم قلبم دعا می کنم که خدا حتی یک لحظه هم نگاهشو از مهر اسا جون بر نداره و زودتر خوب بشه. مدتیه پدرم مریضه . فکر می کردم این روزا هیچ کس به اندازه من غصه دار نیست. امیدوارم خیلی زود شادی و آرامش به دلتون بر گرده. راستی به امیر علی جون هم بگو تولدش مبارک. لینکی عزیزم
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونم ازین همه لطف خواهر گلم...
مهربوون
18 مرداد 93 12:58
خوشحالم که خوش و شاد هستید عزیزم نبودم چند روزی همش دلم پیش شما بود ... مهرآسا بهتره ایشالا؟
مامانی وروجکها
پاسخ
خداروشکر بازم براش دعا کن مهربونم.
مامان مینای آرتین
21 مرداد 93 14:02
خداروشکر که حال مهراسا جون خوبه از ته قلبم دعا میکنم هرروز بهتر از روز قبل بشه... خدا بهتون صبر بده و توان جسمی شما و همسرتون رو افزایش بده... موفق باشید
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونم ازتون و محتاجیم به دعا.