قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

تولد 9سالگی امیر علی جان.

1393/5/18 14:20
3,067 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                 شکلکهای جالب آروین         

     پسرم تولدت مبارک

 

 

                                                 

         

                     

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

تبریک تولد, متن زیبا, اس ام اس تبریک تولد, متن های عاشقانه

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک

birthday1 پیامک های تولد

فوووووووت …..
فووووووووت ….
فوووووووت …..
فووووووووت …
فوووووووت ….
بیا شمعها رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!

 شکلکهای جالب آروین


 

                                                                                               

                                                                           شکلکهای جالب آروین

امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد
تولدت مبارک

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید
امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .
امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،
چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.
تولدت مبارک

 شکلکهای جالب آروین


بچه ها خونمون تولده امشب...
تولد امیرعلی گل پسر بزرگ ما
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پسندها (5)

نظرات (11)

حمیده
17 مرداد 93 15:55
به سلامتی ایشالا ... ایشالا دامادش کنی... ایشالا همیشه دلتون خوش باشه لبتون خندون ممنونم خانومی متشکرم به ما لطف داری.
فاطمه ع
18 مرداد 93 10:13
مبارکه امیرعلی جون صدسال زیر سایه شما پدر مادر فداکار خدا حفظش کنه عزیزم ان شاا.. مهراساجان هم هرروز بهتر میشه و جشن سلامتیش رو میگیرید ممنون که بهم سرزدی گلم فرشته هاتو ببوس مرسی خاله مهربونم شما هم مواظب نی نی تو شکمت باش تا زودتر بیاد باهم دوست شیم شایدم یکروز ببینمش...
آریا و مامانی وبابایی
18 مرداد 93 11:07
امیر علی جون مبارکه انشاالله 120 سالگیت پسری
مامانی وروجکها
پاسخ
مرسی خالجون ..
مهربوون
18 مرداد 93 12:57
عزیزم 9 سالگیت مبارک باشه خاله جوووون ایشالا تولد 120 سالگیت پسر ناز ... ایشالا همیشه خندون و سلامت باشین
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم ان شالله عروسیتون.
زهرا
18 مرداد 93 15:58
امیر علی جون پسر خوشگل تولدت مبارک 100000000000000000000 سال زنده باشی زیر سایه مامانی و بابایی بزرگ و بزرگ تر بشی و شاد و سلامت و سعادتمند باشی انشاالله دامادیت به من هم سر بزنید
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونم زهراجون حتما.
مامانِ بهار
18 مرداد 93 17:12
تولدت مبارک عزیزم . ان شالله 120 ساله بشی ان شالله تو همه ی مراحل زندگیت موفق باشی گلم ممنونم خاله مرسی بمن لطف دارین متشکرم.
ENIS
18 مرداد 93 18:06
تولدت مبارک امیر علی جون ایشالاه صد سال زنده باشی.......وبلاگ خشگلی دارینr ممنونم خاله جون مرسی عزیزم.
مهربوون
19 مرداد 93 1:52
چرا نظرهام نمیرسن....... سلام عزیزم ی چتد وقتی نبودم همش هم نگران شما خودت خوبی?مهراسا چطور سلام عزیزم شما چطوری !!!من خیلی درگیر مهراسا هستم آخه فیزیوتراپی بعداز عملش شروع شده خودمم هم باید باهاش کار کنم بازم واسش دعا کن ممنونتم اول خدا بعد دعای خیر شماها دوستای خوبم....
مامان طاها و رها
19 مرداد 93 23:26
امیر علی جان سلام تولدت مبارک انشاالله کنار مامان و بابا ابجی طلا روزهای شادی را سپری کنی ممنونم خاله جون مرسی بیادم بودین....
مهربوون
20 مرداد 93 17:23
راستی براتووون نظر گذاشتم اما نمیدونم چرا دستت نرسیدن... تولد امیر علی جون مبارک باشه ایشالا دامادیش رو جشن بگیری چشم حتما دعا میکنم
مامانی وروجکها
پاسخ
خیلی ممنونم مهربونم گاهی اوقات با موبایلم میخونم نظرهارو ولی نمیتونستم بیام با کامپیوتر جواب بدم بخدا خیلی گرفتارم.. شرمنده
مامان مینای آرتین
21 مرداد 93 14:04
تولد گل پسرتون مبارک صدساله بشه انشالله زیر سایه پرمهر پدر و مادرش و البته همراه با سلامتی خواهر کوچولوش
مامانی وروجکها
پاسخ
متشکرم وممنونم عزیزم.