قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

مهراسا قبل از مریضی

1393/3/19 20:56
439 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

لالا لالا گل دشتی همه رفتن تو برگشتی
خداوندا تو پیرش کن زیارت ها نصیبش کن
لالا لالا گل زردم نبینم داغ فرزندم
خداوندا تو پیرش کن کلام الله نصیبش کن
لالا لالا گلم باشی بزرگ شی همدمم باشی
خداوندا تو ستاری همه خوابن،تو بیداری
ب حق خواب و بیداری عزیم را نگه داری
لالا لالا گل خشخاش بابات رفته،خداهمراش
بابات رفته ب هل چینی بیاره قند ودارچینی

niniweblog.com

 

ذکر و  دعا جهت  شفا يافتن مريض

niniweblog.com

مهراسا قبل از مریض شدن....

                                                 niniweblog.com              

  دختر خوب و ناز و عزیزم                                                                                                    پسر ریز و تر و تمیزم

           
                آفتاب سر اومد، مهتاب می تابه
                 بچۀ کوچیک، آروم می خوابه           
 
                           لالالالایی
                           لالالالایی
           
                   بادوم خونه، پستۀ خندون
                 صورت ماهت، گل تو گلدون
           
               چقدر شیرینی، قند تو قندون 
                برات می خونم، از دل و  از جون       
 
                                لالالالایی
                                لالالالایی
             
               چیک و چیک وچیک، صدای بارون
                 داره می باره، از تو آسمون 
             
                   شبنم می زنه، رو گل و ریحون
                  خدای خوبم، ممنونم ممنوم
 
            تیک و تیک و تیک، ساعت بی تابه
                خاله قورباغه، توی مردابه       
 
               واسه بچه هاش، قصه می خونه  
               خوابشون میاد،  اینو می دونه
 
                              لالالالایی
                              لالالالایی

           niniweblog.com                 

                                                 

niniweblog.com

                                                niniweblog.com

  فروردین 92 که بعداز یک تب عجیب

    دختر نازم دیگه راه نرفت...

 

niniweblog.com

مهراساجونمون بعداز 7 فروردین 92 دیگه نتونست روی پای راستش بایسته الانم دکترا میگن چسبندگی رگ عصب شدید داره ......هنوزم هیچ دکتری تشخیص نداده که علتش چی بوده ......

خدایا خورشید زندگیم را به خودت می سپارم

niniweblog.com

 

پسندها (4)

نظرات (11)

مامانی اریان
20 خرداد 93 1:28
من امروز دستهایم را بالا بردم و از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم. نمیدانم چه می خواهی. ولی امشب برای تو برای رفع غم هایت برای قلب زیبایت برای آرزوهایت به درگاهش دعا کردم و می دانم خدا از آرزوهایت خبر دارد یقین دارم دعاهایمان اثر دارد
مامانی وروجکها
پاسخ
بهم گفتی عکس بذار اماتنها عکسی که یکسال بود نتونسته بودم ببینمشو برات گذاشتم ولی دوباره داغ دلم تازه شد
مامانی اریان
20 خرداد 93 10:04
اشکال نداره اجی جون ایشالله با دعای خیر همه مهراسا جونم زود زود مثل اول میشه
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونم و امیدوار
Robabe
20 خرداد 93 18:54
میگن اگ چند بار پشت سرهم بگی یارب یا الله طوری ک دیگه نفس واسه گفتن نداشته باشی حاجت روا میشی.. ایشاالله خدا خودش ب معصومیش رحم میکنه و حالش مث روز اول میشه
مامانی وروجکها
پاسخ
ای خواهر خودم نفسم قطع شد خداهم مارو سرکار گذاشته خوشش اومد اینقدر صداش کردم...
زندگی از آ...تا...ی
22 خرداد 93 14:17
سلام مامان خوبم میدونم دغدغه های یه مامان زیاده از پخت و پز گرفته تا تربیت فرزند و همسر داری. تازه این وقتیه که اون مامان خونه دار باشه. شاغل باشه باز هم مسئولیت های بیشتری هست. ما در سایت زندگی از آ...تا...ی سعی کردیم بسیاری از نیازهای شما، از آشپزی و خانه داری و زیبایی گرفته تا پرورش کودک رو رفع کنیم. در ضمن صدها مطلب جذاب خواندنی دیگر هم هست که از خوندنش سیر نخواهید شد. در صورت پسندیدن و لینک کردن سایت، ما رو به تلاش بیشتر ترغیب خواهید کرد. شاد و پیروز باشید.
مهدیا
23 خرداد 93 1:27
بخدا توکل کن عزیزم چه دختر نازی................
مامانی وروجکها
پاسخ
متشکرم عزیزم التماس دعا
مامان مهلا
23 خرداد 93 13:25
الهی انشالله که خوب میشه امیدت رو از خدا قطع نکن براش تو این عید شعبان همین امروز دعا میکنم
مامانی وروجکها
پاسخ
مرسی عزیزم ماهم امیدواریم ومنتظر تا زود خوب بشه...
مامان مهلا
23 خرداد 93 13:38
به ما هم سر بزن خانومیچشم عزیزم مرسی بیادم بودی
ماماني نيكا
28 خرداد 93 0:55
Man motmaenam mehrsa jonam mesle roze avalesh mishe, khod bozorge azizam omideto az dast nade tavakol kon be khoda...
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونم عزیزم ماهم امیدواریم منو پدرش تمام سعی خودمونو میکنیم بقیه دست خداست...
مامان پارسا
6 تیر 93 1:45
عزیزم واقعا درکت می کنم چون خودم به نوعی درگیر بیماری پسرم هستم امیدوارم هیچ مادری همچین روزایی رو نداشته باشه از خدا می خوام همه بچه های مریض رو شفا بده
مامانی وروجکها
پاسخ
متشکرم عزیزم امیدوارم مشکل پسرت هرچه زودتر برطرف بشه..
مامان طاها
9 تیر 93 14:53
ایشالله به برکت این ماه عزیز تمام مریضها خوب بشند دختر ناز شما هم خوب بشه.از ته قلبم واسه خوب شدنش دعا میکنم
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونتم عزیزم...
بهار مامانه برسام
15 تیر 93 7:21
دوست عزیز خیلی خیلی ناراحت شدم.....اصلا زبونم بند اومده و مغزم هنگ کرده...................................................... فقط از صمیم قلب از خدا میخوام به حرمت جدم دختر نازت هرچه زودتر خوب بشه یه روزی به یه خانومی که حسرت بچه داشتن رو سالها داشت گفتم من دلم روشنه که تو خیلی زود مادر میشی و به برسام میگم برات دعا کنه خدا رو شاهد میگیرم از شبی که برسامم واسش دعا کرد تا روزی که آزمایش بارداریش مثبت شد حدود یک ماه و نیم طول کشید به شما عزیزم هم میخوام بگم دلم روشنه که دخمل ناز شما هم خیلی خیلی خیلی زود خوب میشه انشاالله به برسام میگم امروز وقت اذان برای دخترتون دعا کنه منکه خودم بنده ی رو سیاه خدا هستم ولی خدا خیلی جاها به حرمت جدم دعاهام رو خصوصا دعایی که برای سایرین کردم برآورده کرده امیدوارم اینبار هم خدا به حرمت جدم و به آبروی جده ی سادات و به حرمت عموی سادات دخترتون رو شفا بده انشاالله عموی سادات قمر بنی هاشم خوش شافی دختر نازتون باشه من از این لحظه به بعد فقط و فقط منتظر خبرای خوبم از حال دخترتون ما رو با خبر کنید به خدا توکل کنید و صبور باشید به خود خدا قسم که پاداش صبرتون و ایمانتون رو خواهید گرفت....من واقعا متاسفم ولی دلم روشنه و امیدوارم که به زودی دختر نازتون محکم و استوار روی پاهاش وایسته
مامانی وروجکها
پاسخ
عزیزم نمیدونم چی بگم منهم امیدوارم ومنتظر روزی که دخترم راه بره ....میدونم امتحان خداست اما هرچی هست خیلی برام مشکله.....فقط برای دخترم دعا کنید...