قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

البوم عکسهای امیرعلی ومهراساجون

1393/3/18 17:04
744 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

داشتیم واسه جشن عقد عموجون

اماده میشدیم اینم ریحانه جون دختر عمه گلم

شاکیکه مثل خواهرجونش ماههدرسخوان دروغگو

niniweblog.com

niniweblog.com

مهراسا خانوم درحال خرابکاری تو اشپزخونه....

 

 

niniweblog.com

خونه داییجون وحیدم نیشابور............... با کوچولوی شیطونش امیرحسام  .........

 

niniweblog.com

پدرم به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد

 

سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد

 

لبی که زمزمه درد می کند شب و روز

 

به یمن روزی تو پر نوشخند خواهد شد

 

niniweblog.com

niniweblog.com

پارک شهید باهنر نیشابور.....

 

niniweblog.com

niniweblog.com

اینم باباجون مهربونم........

 

اگه نباشی پدر دلم که هیچ دنیا هم تنگ میشود

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

هرکس که ندارد به جهان نعمت خواهر * افسوس که تنها بود و بی کس و یاور

در موقع تنگی و بلا محنت و سختی * یک خواهر دلسوز به از یک صف لشکر

هم رونق کاشانه و هم نعمت ورحمت * دلسوز برادر بود و حامی مادر

خواهر اگر از درد و غم خویش صبور است * حاضر نبود خار رود پای برادر

چون شمع شود آب و به اطراف دهد نور * پروانه صفت بر جگر خود زند آذر

دوران خوشی با پدرش هست چه کوته * کوتاه تر از عمر گل و میوه نوبر

تحت قدم مادر اگر باغ بهشت است * از قول محمد(ص) تو بخوان ارزش مادر

در روی زمین نزد پدر مثل ندارد * یک موی سرش با همه دنیاست برابر

هر کس دل خواهر شکند رحم ندارد * بی رحم شفاعت نشود در صف محشر

از بس که بها داده خدا بر زن و دختر * نازل شده در منزلتش سوره کوثر

خواهی شوی آگاه ز دلسوزی خواهر * یادی تو ز زینب کن و شاهنشه بی سر

هر لحظه کنم شکر به درگاه الهی * زیرا که خدا داده به من دختر و خواهر                     

                                            niniweblog.com 

niniweblog.com

خواهرم سلامتیت ارزوی هممونه

niniweblog.com

یک مسافرت کوتاه به سمنان  روزبعد یکی از عزیزترینها فوت کرد

 

niniweblog.com

اگه بدونید چقدر مزه داره پدر به دخترش غذا بده...

 

niniweblog.com

خواهرجونم نوبت دکتر داشت اخه من عاشق اجی کوچولوم هستم توروخداواسه

سلامتی خواهرمنم دعا کنید

 

niniweblog.com

توروخدا واسه خواهرجونم دعا کنید

 

niniweblog.com

با وجود اجی کوچولوم دیگه تنها نیستم..

 

مادوتا عاشق هم هستیم

 

niniweblog.com

اولین جنگل امسال تابستون همراه مامان جون مریمم

 

niniweblog.com

بفرمایید اجیل .......اخرین اجیل عید بود..

 

niniweblog.com

به نظرشماها انصافه این دختر ناز نتونه راه بره

دعاکنین راه بره.......

niniweblog.com

اگه ممکنه

برای سلامتی دختر گلم 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

مهراساخانوم اومده کلاس.....

مرکز توانبخشی توانا

 

niniweblog.com

میشه بوسم بددددددددددددددی

niniweblog.com

بابگوشت مشه منو موتول ببلی تولوخدا

 

پدربزرگ عزیزم با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی

عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم

و خداوند را شکر میکنم که نواده انسان بزرگ و وارسته ای

چون شما هستم...

پدر بزرگم عاشقانه دوستت دارم و دستانت را می بوسم

 

                                               niniweblog.com

 

niniweblog.com

تشویقباباجونم عاشقمه وقتی اینجوری حجاب می کنمتشویق

niniweblog.com

اینجا زمستون بود رفته بودیم امامزاده پهنه کلاه

واسه سلامتی مهراساجونمون دعا کنیم

 

niniweblog.com

بار الها بال پروازم ببخش
روح آزاد سبکتازم ببخش
عاشق بزم تو ام ،راهم بده
عقل روشن ،جان آگاهم بده

 

niniweblog.com

niniweblog.com

همه میگن من مریضم شما باورتون میشه عایا

قه قهه    قه قهه        قه قهه         قه قهه          قه قهه

 

niniweblog.com

زندگی بار گرانی ست
که بر پشت پریشانی تُست
کار آسانی نیست
نان درآوردن و غم خوردن و عاشق بودن

پدرم
کمرم از غم سنگین نگاهت خَم باد

 

niniweblog.com

 

من را زیاد دوست داشته باش پدر

تو تنهامردی هستی

که دوست داشتنت بی دلیل است وبوسه هایت بوی

صداقت می دهد

niniweblog.com

 

 

پسندها (5)

نظرات (11)

robabe
18 خرداد 93 20:51
این دختره هس اسمش ریحانه چقدر مث ابجیش خوشگله تاحالا این اافتخار نصیبت شده خواهرشو ببینی خیلی دختره ماهیه نه؟؟
مامانی وروجکها
پاسخ
نظرت چیه اون عکس خوابالودت داشتی باتبلت حرف میزدی بزارم کنارش همه ببینن چقدر نازی وااااااااااااااااااااااااااااااااااای نگگگگگگگگگگگگگوووووووووووووووووووووووووووووووووو
مامانی اریان
19 خرداد 93 13:11
خیلی جالب شده حالا که همه چیو موضوع نوشتی اولین نفر دعا میکنم واسه مهراسا جونم ایشالله بعد عمل راه رفتن که هیچ بدو بدو کنه
مامانی وروجکها
پاسخ
مرسی عزیزم
robabe
19 خرداد 93 16:49
داری گروکشی مکنی عایا؟؟
مامانی اریان
19 خرداد 93 20:46
نه که باورمون نمیشه خاله زود زود خوب میشی ایشالله
مامانی وروجکها
پاسخ
بلاخره تونستم عکسو بزارم ببینش
paridokht
20 خرداد 93 9:06
بووووووووووووووووو3 فقط وا3333333 مهر آسا جونم که انقد با نمک و نازه!
ALIREZA14
20 خرداد 93 10:13
لطفا به وبلاگم بیاید وتولد خواهرزاده ام را تبریک بگویید می خواهم مادرش را خوش حال کنم
مامانی وروجکها
پاسخ
چشم حتما میاییم
الهه
21 خرداد 93 12:37
مامان مهلا
23 خرداد 93 13:35
خیلی عکسای خوشکلی داره این گلی مخصوصا اونی که روسری داره خاله قزی شده خیلی نازه واقعا حیفه نتونه راه بره براش دعا کردم
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونتم گلم....
مامانی بهار
24 خرداد 93 15:33
سلام به روی مهراسای خوشگلم و مامان مهربون هزار ماشاءالله. با تمام وجودم اگر لایق باشم دعا میکنم سلامتی هر چه زودتر مهراسای خودم انشاءالله انشاءالله.
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونم عزیزم خوشحالم میکنید ... کوچولوتو ببوووووووووووس...
مامانی
4 تیر 93 10:24
خدا نکنه عزیزم الهی زود زود زود زود خوب بشی ، بدو بدو کنی که کشوهای مامان جونت مونده که باید بهم بریزی تازه وقتی حواسش نیست پدر رژلباشو در بیاری زود خوب شو عزیزم
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونتم گل من
مامانی
15 تیر 93 22:35
انشاالله زود زود خوب میشی خدا هواتو داره عزیز دلم، راضی باش به رضای خدا
مامانی وروجکها
پاسخ
ممنونم عزیزم.....