قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

گرامر لغات مهراسا

1393/3/18 11:33
441 بازدید
اشتراک گذاری
  1.                       niniweblog.com
  2.  
  3.                      

 

  ماهگی مهراساجون

                   _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 

 

 

  1. کاکاش دالی===== چیکارداریقه قهه                  جمله های شیرین مهراسا
  2. باکتک========بادکنک                    نتیجه تصویری برای بادکنک                          بای بایبای بایآرام  آرام
  3.  کپیثه=========کثیفه              نتیجه تصویری برای کثیف
  4. تنا=====تنها
  5. بسال====بذار                                       همش من دعبا مکنی جه لااااااااا
  6. دعبا====دعوا
  7. اباز====آواز       
  8. خاپس=========خداحافظدلشکسته                    بمن کاکاش دالی.......
  9. ببل==========ببرخستهدلخور
  10. دوشنمه=======گرسنمهعصبانیاجازه                         جشنجشن
  11. اغال=========اشغالمتفکر                          بابادی امشب بستنی نخلیدی......
  12. بنتن ========بینتین            نتیجه تصویری برای بنتنکچلاجازه
  13. گورد========خورددلخوربی حوصله                        مامانی داداش عملی منو زد چه لااااااا
  14. بابگوشت====== بابا بزرگ
  15. ماجون=======مادرجوناجازهمتفکر                                   قه قههقه قهه
  16. اباکادا=======اکبراقاسبزبی حوصله               دلم عمه جون تنشد بلیم اباکادا عمه باباکجاس..
  17. خاخاش======شکلاتخوشمزهحسود
  18. عملی======= امیرعلیقه قهه
  19. مافیش چی==== فامیلش چیهسوالقهر          بابا باکتک بخله با عملی باسی کنم عالمه...
  20. بیا بغلم======منوبغل کن
  21. جشنماشاش====ماساز                          من انشتل ندالم.....
  22. نوشامه=====نوشابه
  23. یک چا هف پد هش دو ده =====1 2 3 4 5 6 .....
  24.         من لاک ندالم....
  25. ابازی=====اسباب بازی
  26. گستم =====خستم                                    من بلم اماده شم بلم ماجون پلو بخولم
  27. اباشتی====اشتباه کردم
  28. بشید===ببخشید         منو سمانه نبل سمانه بده اخم مکنه
  29. بولو ====برو
  30.  چخبل=====چه خبر                                     ااااا عجب بلاییییییییه
  31. انشتل====انگشتر
  32. ندالم =====ندارم                                        چلا منو اخب مکنی ها اااااااا
  33. امت چیه====اسمت چیه
  34. عموکن====عموپورنگ         گ
  35. فافا==== جاوید
  36. کوگک====کمک
  37. بخله====بخره
  38. دودمه===دم بریده
  39. میشپاک===مسواک
  40. چوجول===چطوری
  41. دوفتم====گفتم 
  42. بوشوشنگ----پستونک
  43.                                  جشن
پسندها (2)

نظرات (4)

مامان اریان
18 خرداد 93 13:01
این کاری که میگم امتحان کن ببین عکسات سایزش عوض میشه؟ راست كليك تو عكس اوپن ويت پينت كليد هاىctrt+w رو امتحان کنین ببینین میاد؟؟؟ یعنی ctrt و w رو همزمان بزنین یا: برو منوی image گزینه اش دقیق یادم نیست که resize باشه یا size اما تو منوی image هست این گزینه
مامان اریان
18 خرداد 93 13:22
قربونش برم با این حرفای عجیب قریبش هنوز نرسیدیم دلم براش تنگ شده از طرف من کلی ببوسش عزیز دلمو همش همگی فیلماشو نگاه میکنیم و کلی کیف میکنیم تو روزه همه فیلماشو میدیدن و میخندیدن به شیرین زبونیاش
paridokht
18 خرداد 93 14:51
هههههههههه! آخیییییییی چه با نمک! عملی = امیر علی از همه باحال تر بود!! حیف زیاد نمیبینمتوووووووووووون
مامانی وروجکها
پاسخ
هنوز تمام کلماتشو ننوشتم فرصت کنم کاملش میکنم
paridokht
20 خرداد 93 9:04
من مطمئنم که مهر آسا جون حالش خوب خوب میشه نگران نباشین اصلا . . . خدا خیلی مهربونه . . .
مامانی وروجکها
پاسخ
متشکرم عزیزم ماهم امیدواریم