قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

خاطرات اوایل تابستان

1393/3/16 16:25
361 بازدید
اشتراک گذاری

 

              

                                 niniweblog.com

آرام آرام سلام وقتی تعطیلات تابستان من شروع شد اولین مهمان تابستان مادر بزرگم خونمون بود محبتیکروزم هممون رفتیم جنگل خیلی باحال بودخندونکچون من کلی سوار وسایل بازی شدمراضی و بعداز یک هفته بارفتنش دوباره ما تنهاشدیمخطا خطاوبعداز سه هفته مهمان دوم ما ازراه رسیدقه قهه امروزم با دومین مهمان تابستانمون خداحافظی کردیمخطا

                                   niniweblog.com

.خطا خاله کوچک من که چهارشنبه شب رسیدن خونمون منو اجی جونم هنوز بیدار بودیمتشویقگیج با دیدن اریان فسقلی خیلی خونمون شلوغ شد همه میخواستیم باهم بقلش کنیم خجالتاونم خودشو واسه مامانش لوس میکردخجالت تعجباونشب خیلی دیر خوابیدیمخواب آلودخواب آلود اما همینکه بیدار شدیم بعداز خوردن صبحانه باخاله و شوهر خالم رفتیم دریا جشنجشنجاتون خالی خیلی خوش گذشت تو ابم رفتیم خیلی حال داد.قه قههقه قههقه قهه.....واسه اجیجون کالسکه بردیم تا راحت باشه .کالسکشم تابحال دریارو ندیده بود مثل اریان دریا ندیده بود...فرشتهفرشته...اولین دریای تابستون امسالو همراه خالجون وشوهرش فوادجون بودیم کلی عکس گرفتیم که خاله باید زحمتشو بکشه  ....

                                   niniweblog.com    

 

تاببینیم مهمان بعدی تابستون ما کی میرسه هیسترسومتفکرچون هنوز خبری از مسافرت مادرکارنیستشاکیشاکی اخه باید تکلیف عمل کردن اجی کوچولوم معلوم بشه شایدم امسال نریم مسافرت اخه منم از امسال کانون زبان ثبتنام کردم وباید از25 برم کلاس احتمالا کانون ریاضی هم باید برم اخه باباجون خیلی دوست داره من تو ریاضی وزبان پیشرفت کنم...باباجونو مامانی برای اینده من کلی برنامه ریزی دارن.کچلسوتشاکیسوت...تازه وای بحال اجی جونم....بای بایبای بایبای بای               

                                   niniweblog.com

                

                                    niniweblog.com

اینم مهراسا خانوم همراه وروجک خالجون اریان شیطون....کچل

 

                

بعداز اومدن از دریا

 

                                    niniweblog.com

                 

به نظرتون عینک خالجون بهم میاد....  

                                   niniweblog.com

                

                                      niniweblog.com

               

پسل خاله الیان پاشودیده بامن باسی کن زوباش...

                                    niniweblog.com

 بیاد ماندنی ترین و ...پرسروصداترین شام با 3 وروجک سوتکچلشاکی

 

              

                                    niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (4)

paridokht
16 خرداد 93 22:19
مامان اریان
18 خرداد 93 13:20
خیلی خوشحالم که واسه اینده ی این جوجوها برنامه ریزی میکنین امیدوارم امیر علی جون پرفسور بشه برای مهراسای عزیزم کلی دعا میکنم قبل از عمل تو وبلاگت بنویس تا همه ی نی نی وبلاگی ها برات دعا کنن ایشالله مهراسا جونمو سالم و سر حال ببینم
مامانی وروجکها
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی اریان
18 خرداد 93 23:27
برای عکسای این قسمت هیچی ننوشتی دیدی؟
مامانی وروجکها
پاسخ
اره تازه نوشتم خوب شد
مامانی اریان
19 خرداد 93 20:43
خیلی جالب بود خوشم اومد خیلی قشنگ نوشتی