قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

روز دختر سال ۱۳۹۸

1398/9/4 23:20
206 بازدید
اشتراک گذاری


زیبایی دلت را به رخ آسمان می‌کشم تا کمتر به مهتابش بنازد
روز دختر مبارک

دختر، خاطرات شاد و خوشی گذشته
لحظات شاد حال و امید آینده است
تقدیم به دختر امروز و مادر آینده
روزت مبارک

عزیزم امروز روز توست، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری
و به تمام خواسته‌های زندگیت برسی


امروز که روز عشقه
روزِ گُل و بهشته
روز، روزِ ما دختراست
دنیا با ما بهشته

امیدوارم امسال بهترین سال برای تمام دختران باشد
و به همه آرزوهایشان برسند


دختری نباش که به مردی نیاز داره. دختری باش که مردی به اون نیاز داره و این دو با هم خیلی متفاوتند. 

این غزل‌ها به خدا مُفت نمی‌ارزیدند
اگر این دختر وُ این عشوه وُ این ناز نبود!


شنیدم تو خونه‌تون گل دارید گلاب دارید عطر بهار ناب دارید
شنیدم تو خونه‌تون جای چراغ یک ماه دارید
شنیدم نگین دارید طلا دارید یک جواهر ناب دارید
شنیدم هل دارید هلو دارید دختر زیبارو دارید
روزش مبارک

لب‌های سرخ و موی پریشان که جای خود
دنیا غزل نداشت اگر دختری نبود…
همه ی دختران باید شعری داشته باشند
که برای آنان نوشته شده باشد
حتی اگر لازم باشد برای این کار
آسمان به زمین بیاید!

پسندها (3)

نظرات (2)

مامانی اریانمامانی اریان
5 آذر 98 17:31
زوزت مبارک خاله جوووون ایشالله صد سال زنده باشی😚😚😚😚😚😚
❤️Maman juni❤️Maman juni
7 آذر 98 13:51
اي جانم 🥰🌺🌹