قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

حادثه باور نکردنی

1398/9/4 23:04
165 بازدید
اشتراک گذاری
فوت کردن دوست عزیزمون فاطمه خانم

خیلی برای همه ما غیر باور بود



اولین باری بود که بابایی اینقدر ریش گذاشته بود



تا روز آخر ماه محرم همه با هم میرفتیم خیمه

ولی

بعد از یک هفته

فاطمه خانم دیگه نیومد















فاطمه عزیز روحت شادتو هیئت جات خیلی خالیهکنار تمام خیرات ها بیادتیم

ریحانه جان

و

محمد جواد عزیز

ان شاءالله خدا بهتون صبر بده



ای کاش همیشه بچه بمونی

و غم از دست دادن مادرت و نفهمی



پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی اریانمامانی اریان
5 آذر 98 17:33
خدا بیامرزدشون هم بابا رو هم مامان این دوتا گل رو😔