قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

یلدای 1394منزل برادر خوبم آقای خاذنه

1394/10/6 20:49
373 بازدید
اشتراک گذاری

بچه های گلم 

پسرم و دختر نازنینم قلبقلب

امسال شب یلدای متفاوتی برای شما بود لبخند

و مثل هرسال که خونه بابا بزرگ می رفتیم نبود

امسال رفتیم خونه دوست باباجون عمو علیرضاعینک

و به شما دوتا وروجکمقهرمشغول تلفن که حسابی خوش گذشت

و کلی با حسین و محمد و طهورا بازی کردین

 

 

 

  

 

   

امسال یلدا به همه ما حسابی خوش گذشت

عمو علیرضا دوست خوب باباجون هست و برای منم مثل یک برادر مهربون

برادری میکنه و لیلا خانم هم امشب کلی زحمت کشید و خلاصه حسابی انداختیمشون تو زحمت

و یک شب بیاد موندنی شد برای همه ما....


امیدوارم بتونم تو شادیهاشون زحماتشونو جبران کنم..

 

اینم آخرین زور آزمایی محمدخان...

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

نويسنده : مامان كژال
7 دی 94 10:23
مهراسا جان دوست خوبم من ژینو هستم دوست هم وبلگی تو من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و به رای شما دوست خوبم نیاز دارم . فقط با موبایلتون کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اس کنید . با این کارتون به من یک رای دادی عزیزم . بوس بوس
مامانی اریان
7 دی 94 15:09
سلام عدپالی شده آفرین بدون فوتوفونیا هم میتونی عکس بزاری ها فقط با ویرایش عکس