قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

مهراسا و آشپزی

1394/11/12 20:42
496 بازدید
اشتراک گذاری

لبخنداینم از وروجک آشپز مامانقلب

که عاشق آشپزی هست...تشویق

مهراسا جون دختر شیرینم خواستم یکم از شیرین کاریهات بنویسم قلبتا برات یک خاطره بشه گلم

دختر عزیزم همیشه وقتی باباجون میخواد از من تشکر کنه عصبانی میشی منتظرو میگی من همه کارها رو کردم فقط باید از من تشکر کنیداخیال باطل

و کلی در گوش باباییمژه از دستپخت خودت تعریف میکنیخجالت

و منم برای بابایی میگم که قبل اومدنش شما منو کلی سفارش میکنیمشغول تلفن که پیش بابا از آشپزی و کمک کردنت بگم.

الانم جدیدا یاد گرفتی حسابی زیر آب میزنی...قهقهه

اینم یک نمونه از آشپزی با عکس یهویی

.......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی اریان
14 بهمن 94 21:25
ای جووووونم قربونت برم آشپز نمونه دیگه دخترمون بزرگ شده
مامانی وروجکها
پاسخ
مرسی خواهری