قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

دعایی برای آرامش

1393/8/26 10:50
844 بازدید
اشتراک گذاری

                                              

                                       niniweblog.com

                                         جهت آرامش قلب این آیه را دائم بخواند

                       ( الا بذکر اللّه تطمئن القلوب )

                                          فقط یاد خداست که دل را آرام می کند

                                     niniweblog.com

         

                                         niniweblog.com

 

هر کسی می خواهد از اینده خود با خبر باشد در نیمه شب وضو سازد و دو رکعت نماز خواند بعد از نماز سه مرتبه صلوات فرستد و این چهار اسم را هر کدام صد مرتبه بخواند. اول : یا هادی اهدنی – دوم: یا علیم علمنی- سوم : یا خبیر اخبرنی- چهارم: یا مبین بین لی در خواب کسی او را راهنمایی کند (دعا درمانی)

                                           niniweblog.com

                   التماس دعا

                                        niniweblog.com

 

اگر می خواهی دعایی به درگاه حضرت حق کنی ابتدا این دعا را بخوان

الللهم انت الاول فلیس قبلک شیء و انت الآخر فلیس یعدک شی و انت الظاهر فلیس فوقک شیء و انت الباطن فلیس دونک شیء و انت العزیز الحکیم

                                       niniweblog.com

هر که آیه 82 سوره [ الاسراء ] را بخواند از هر مرضی صحت یابد: ☀ و ننزل من القرآن ما هو شقاء و رحمه للمومنین و لا یزید الظالمین الاخسارا ☀

                                   niniweblog.com

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زهرا
28 آبان 93 22:51
سلام زهره جون(نمیدونم اسمت درست نوشتم یا نه اخه خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم) امروز بعد از مدت ها اومدم تا بهت سر بزنم شرمنده که دیر بهت سر زدم همه ی مطالب تو خوندم خیلی قشنگ بودن انصافا همه چی رو زیبا و پر معنا نوشته بودی دلم گرفته بود مطالبت خیلی به قلبم نشست مخصوصا دعا های زیبایی که نوشته بودی اگه دوست داشتی به منم سر بزن سلام عزیزم منم دلم برات تنگ شده بود گلم آره عزیزم اسمم رو درست گفتی حتما دراولی فرصت اومدم پای کامپیوتر برات پیام میزارم آخه با موبایلم نمیتونم واست نظر بنویسم مراقب خودت باش جیگری...
فاطمه ع
2 آذر 93 20:49
خیلی مفید بود عزیزم استفاده کردم[پاسخ گل]
زهرا
3 آذر 93 9:53
دوست خوبم ممنونم که بهم سر زدی از تصمیم داداشم اینا بگم که متاسفانه همچنان پایبند به حرف شون هستن و قصد کوتاه اومدن ندارن و ما نیز جز دعا کاری از دست مان بر نمیاد....این چند وقت که این خبر شنیدم خیلی دلم گرفته موقع دعا کردن فقط واسه برادرزاده ی خودم دعا نمیکنم از خدا میخوام همه ی مریض ها رو شفا بده امیدوارم مهراسای عزیزمون هم به زودی زود سلامتی کامل شو بدست بیاره عزیزم و همه ی غصه هات فراموش بشه و زندگیت پر از شادی باشه انشاالله که دیگه چشم هات اشک به خودشون نبینن مگر از سر ذوق و خوشحالی التماس دعا
مامانی اریان
4 دی 93 8:49
سلام خواهرعزیزم من پسرمو توی جشنواره شرکت دادم میشه بهش رای بدید کد76رو به این شماره پیامک کنید1000891010 همچنان منتظر یاری ســـــــــــــبزتان هستیم بیاین دیگه
paridokht
14 فروردین 94 11:23
دلم براتون تنگ شده مهراسای گلم لپاتو میبوسم تولدت مبارک عزیز دلم این گلم وا3 تو ، مهراسای گلم