قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

عزیزانم

1393/8/23 16:59
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرای مامانیعزیزان منو بابایی

دوباره بعداز چند وقت دلم هوای نوشتن کردniniweblog.com خواستم یکم از روزمرگیهاتونو براتون بنویسم

فداتون بشمniniweblog.com ازوقتی مدرسه ها شروع شد ما کمتر بیرون میریم niniweblog.comواکثرا خونه هستیم

وبا سرد شدن هوا جمعه هاهم دیگه بیرون نمیریم niniweblog.comومنم بیشتر با کارهای خونه niniweblog.comخودمو سرگرم میکنمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

آخه بابجونم خیلی درگیر کاره niniweblog.comوجمعه هام میره سرکار

پسر نازم اینروزا حتی فرصت برنامه کودک niniweblog.comهم نداری  وباید یکسره به درسهات برسیپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

ومنو مهراساجونمniniweblog.com که تو خونه بیشترروزمونو  با تمرینات niniweblog.comفیزیوتراپی میگذرونیمniniweblog.comوگاهی اوقات هم باهم میریم پیاده رویniniweblog.comویا خرید

خلاصه چندروز قبل عمه جون اومده بود ساری niniweblog.comوما ازین یکنواختی درومدیم وشمادوتاهم کلی کیف کردین

امروز که دارم مینوسم غروب جمعه هست

پسرنازم تازه نون گرفتی واز نونوایی اومدی خونه ودوستت اومده خونمون niniweblog.comودارین باهم بازی میکنیدniniweblog.com وسروصداتونniniweblog.com

همه جا پیچیدهniniweblog.com

مهراساجون niniweblog.comشماهم تازهniniweblog.com بیدار شدیniniweblog.com

ومنمniniweblog.com هنوز نمیدونم niniweblog.comشام چی بپزمniniweblog.com

راستی بابا بزرگ هم الان رفته niniweblog.comپیش امام رضا وفردا که بریم اونجا نیست تا قربون صدقه

شمادوتا بره

این مدت معلم پسر نازم هم از روند درسهای شما راضی بوده پریسا دنیای شکلک ها http://sheklakveblag.blogfa.com/ومنم تو این مدت کلی باهاش رفیق شدمشکلک های شباهنگ

اینروزها مهراساجونم خیلی شیرین زبون شدی ودر اولین فرصت میخوام یک گرامر لغت جدید واست بنویسم

وهرجایی که میبرمت niniweblog.comبا شیرین زبونیهات دل همه رو میبریniniweblog.com

ومنم هروز واسه سلامتی دخترم دست به دعا برمیدارم

واز خدا میخوام پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/هرچه زودتر خوب خوب بشیniniweblog.com

ومیدونم که بلاخره خوب میشیniniweblog.com وبا هم کلی به این روزها میخندیمniniweblog.comniniweblog.com

خوب دیگه جیگرای من باید برم تا به کارهام برسم امیدوارم روزی که این دفتر خاطراتتونو مرور میکنید بازهم خنده روی لبهاتون باشه ....

به امید فرداهایی بهتر...

 

                پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فاطمه ع
24 آبان 93 10:57
سلام عزیزم خاله قررررررربونشون بره که انقدشادهستن ان شاا.. همیشه شاد باشین فصل سرما همین چیزاش بد هست دیگه همش باید بشینی خونه ان شاا.. مهراسا جانم خوبه خوب میشه ممنونم عزیزم دخملی من چطوره جیگر؟؟؟؟؟؟ خیلی مراقبش باش عزیزم.
مامان پارسا
8 آذر 93 15:02
خصوصی داری گلم
مامانی
9 آذر 93 14:17
سلام عزیزم امیدوارم خوب و سلامت باشید من لادن هستم و پسریم تا یک ماهه دیگه دنیا میاد، اسم وبلاگت توجه ام رو جلب کرد، من ساکن قائم شهر هستم و یه جورایی همسایه هستیم. امیدوارم دخترت هر چه زودتر حالش خوب بشه