قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

طب قرآنی

1393/9/5 20:10
598 بازدید
اشتراک گذاری

   

                      

 

 سلام دوستان خوبم یک خبر جدید دارم من از 28 آبان برای مهراساجون طب سنتی شروع کردم با مشورت استاد جمشید خدادادی اما خیلی سخته چون کل غذاهایی که مهراساجون تا الان میخورد واسش ممنوع شده؛وکلی غذاهای جدید ودمنوشهای بدمزه جاشو گرفته

توروخدا بازم برا دختری من دعا کنید تا بتونه باهام همکاری کنه

گناهی خودش پا گذاشته روی تمام علاقه هاش وحتی بستنی که عاشقش بودو میگه نه بستنی بده ضلل داله....

استاد خدادادی تمام نسخه هاش برگرفته از قران هست وبه امتحانش می ارزه من خودم خیلی بهش اعتقاد پیدا کردم

شمارشو براتون میزارم اگه کسی خواست بتونه باهاش درتماس باشه البته فقط شبها 9/30 تا 10/30  جواب میده کلی هم کتاب داره09123176791

بازم واسمون دعا کنید...

 

پسندها (6)

نظرات (9)

مامان طاها
6 آذر 93 16:26
سلام عزیزم. ایشالله که نتیحه بگیری عزیزم.خدا پشت و پناهتون باشه ممنونم عزیزم انشالله
ابجی سجا
7 آذر 93 15:06
اااااااابيم
مامانی اریان
13 آذر 93 17:41
خیلی روش خوبیه به امید موفقیتت خواهرم واااای از دسته اریان نمیتونم بیام جلو لپ تاپ راستی بیا وبم تندیس دستو پای اریانو ببین خودم قالب گرفتم کیــــــــــــــــــــف کردما
فاطمه ع
14 آذر 93 18:05
ان شاا.. عزیزم مهراسا جان باهات همکاری کنه و خوبه خوب بشه توکل برخدا
مامانی
17 آذر 93 11:15
انشالله که موفق می شی و حال گل دخترت زود زود خوب می شه
مهربوون
7 دی 93 15:52
سلام عزیززززم خوبی /؟ گل دختری چطوره ؟ کم پیدایی دوستم به ما هم سر بزن
مهربوون(محیا)
14 بهمن 93 12:49
سلام عزبزم ...مهرآسا چطوره ؟پسر گلت خوبه ؟ خودت در چه حالی،؟
مامان خدیجه
19 بهمن 93 10:43
عزیزم امیدوارم دختر خوشگلتون هر روز بهتر از روز قبل باشه توکل کن به خدا حتما برای دختر نازتون دعا میکنم
میترا
31 تیر 94 4:48
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن