قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

تولد همسر عزیزم

1397/7/26 17:46
1,224 بازدید
اشتراک گذاری

تولد عزیزترینم مبارک

 

 

همسر جان! از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت.امروز ثانیه‌ها نام تو را فریاد می‌زنند و من در اوج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم.تولدت مبارک.

 

۷ مهرماه تولد بابایی بود من و شما دو تا وروجک کلی یواشکی کیف کردیم که بابا و سورپرایز کردیم

اول بابایی فکر کرد خوابیم که یهو با دست و جیغ اومدنش به خونه و پر سروصدا کردیم

مهراسا جون هم به ترتیب بابایی و مجبور میکرد همه چی تولد رو برنامه باشه😍😆

وقتی بابایی شمعها و فوت کرد خیال بچه ها حسابی راحت شد....

❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد باباجون

تولد باباجون

تولدت مبارک عزیزم

 
 
یک سبد احساس را با تو قسمت می‌کنم
 
در شب میلاد تو جان نثارت می‌کنم
 
عشق زیبای تو را رونق دل می‌کنم
 
با تو ای زیباترین احساس بودن می‌کنم
 
زیبا همسرم! تولدت مبارک.
 
 
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)