قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

دختر زیبای من

1396/12/7 20:05
3,988 بازدید
اشتراک گذاری
خدارادیده ای آیا؟

وهنگامی که میفهمی،دگرتنهای تنهایی،رفیقی

همدمی یاری کنارت نیست،

ومیترسی که رازی با کسی گویی،

یکی بی آنکه حتی لب تو بگشایی

به آغوشی، توراگرم محبت میکندباعشق...




سرونازه دخترم

شمشاد باغه دخترم

برق چشماشو ببییییییین

چلچراغه دخترم :)




دخترم ؛
نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست
گوش کن!
نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ..




مادر بودن خیلییییی حس عجیبیه و خاصیه

احساس میکنم  قلبم جایی بیرون از سینه ام میتپه!

عجیییییییب حس زیبا و در عین حال ترسناکیه ....

....

دختر مهر و ماه من

مالک رویاهای بارون زده ی من

قلب من ؛

عشق من؛

حس تکرار نشدنی من؛

دختر زیبای من؛

قلب من ؛

دخترم ؛

*نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست /  گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست*


دختر خوب و مهربون و آرومم

بیمار خنده های توام

بیشتر بخند...

خورشید آرزوی منی

گرمتر بتاب...


خداوندا پناه دخترم باش،

يارش باش،

"جهان" تاريکي محض است،ميترسم کنارش باش


...


فرزندانم آرزویم این است :
نتراود اشک در چشمان شما هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهتان هرگز و به اندازه هر روز عاشق باشید
عاشق آنکه شمارا می خواهد و به لبخند شما از خویش رها می گردد
و شما را دوست بدارد به همان اندازه

*


فرزند خوبم
امروز برایت اینگونه دعاکردم! خدایا !
بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او!
پس قرارده بی نیازی درنفسش ! یقین دردلش !
اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش !
و روزى پر برکت در زندگیش. آمین




ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم / ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم
چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد / نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم
دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام / تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم
کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر / دم مزن تا می توانی از دریغا، دخترم
با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا / پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترم


مادر بودن، زیباترین شادی دنیاست
و نمی‌دانی من به خاطر تو
چقدر به اشک‌هایم لبخند زده‌ام !

😙😗😚
پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
7 اسفند 96 20:52
ماشالله خدا حفظشون کنه چه متن های زیبایی کیف کردم موقع خوندنمحبت