قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

ولنتاین۱۳۹۶

1396/12/2 8:17
277 بازدید
اشتراک گذاری
بعد از ۱۵ سال زندگی مشترک
من و بابایی
باز هم عاشقانه های ما تمومی نداره
و روز به روز بیشتر هم میشه




اینم ولنتاین امسال




سال ۱۳۹۶
هادی جان با تمام وجود دوستت دارم .....
این هم یکی نامه های پسر مامان
که جدیدا برای منو بابایی یهو یه جا میزاره تا ما بخونیم


اینبار بالای جاقاشقی جاساز کرده بود...

عاشقانه های منو بابایی
به شما کوچولو ها هم رسیده
پسندها (2)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
2 اسفند 96 11:10
عشقتون پایدار 
مامانی اریانمامانی اریان
10 اردیبهشت 97 16:17
جااااان خطو نیگاقه قههمحبت