قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

امیر علی جون تعطیل شد

1393/3/3 20:04
464 بازدید
اشتراک گذاری

ClassOf2007 1.gif

بالاخره امیر علی جونم مدرسش تعطیل شدهورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااniniweblog.comniniweblog.com

دیروز جمعه امیر علی جونو مهر اسا با مامان جون مریم و بابا و مامان رفتن niniweblog.comجنگل niniweblog.comniniweblog.comخوووووووووووووووش به حالتون خاله جونا جای منم خالی کردین عایا؟راستی....امیر علی جون تبریک میگم خاله که مدرست تعطیل شدهniniweblog.com تابستونه خوبی برات ارزو میکنم niniweblog.comحتما تابستون بیاین نیشابور... niniweblog.comحتما عکساتونم بعدا مامانی میندازه تو وبلاگتون niniweblog.comدوستون دارم خاله جوناniniweblog.comniniweblog.com مهراسا جونم دلم برات یه ذره شده

 

 

جشنامروز 19 خرداد امیرعلی جون کارنامه گرفت جشن

 

جشنجشنپسرم شاگرد اول کلاس سوم دبستان شاهد ناحیه 2

 

جشنجشنجشنساری جشنجشنجشن

 

جشنشد تمام کارنامش خیلی خوب بودجشنجشن

 

جشنعزیزم منو باباجون بهت افتخار میکنیمجشن

 

قه قههامیدوارم همیشه موفق باشیقه قهه

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)