قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

بدون شرح

1393/2/31 9:28
265 بازدید
اشتراک گذاری

 

پر از تو هستم            به تهی دستی ام نگاه مکن

مگو که هیچ نداری

                           ببین

                          تو را دارم.....................................

 

 

تصویرتو در وسعت هر پنجره پیداست تقصیردلم نیست

 

تماشای تو زیباست.......

 

 

 

پسرم زندگی بی تو محال است تو باید باشی....

 

 

 

عزیزانم دوستتدارمهایتان را به کسی نگویید

 

نگه دارید برای خودم

 

من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام

 

 

 

 

اگرنهایت دوست داشتن در قطره ی باران است

 

من دریا راتقدیمتان میکنم......

 

 

 

ارامترین تپش قلبم را تقدیمتان میکنم تا بدانید که ارامش بخش تمام وجودم هستید...

 

 

 

اگر دوست داشتنتان را فریاد بزنم

 

تاب نمی اورد این کوه مقابل....

 

 

 

میگن خدا به هرکسی به اندازه دلش میده ..ببین دل من چقدر بزرگه که خدا شمادوتا دسته گلو بهم داده

 

 

 

اگربدانم اشکهایم گل زندگیت را اب میدهد همیشه گریه میکنم تاتو زندگی کنی

 

 

 

به همه دنیا بکو نگاه تو سهم منه هرجای دنیا که باشی دلم واست پرمیزنه......

 

 

باتمام مدادرنگی های دنیا

 

به هر زبانی که بدانید یا ندانید

 

خالی از هر تشبیه و استعاره و ابهام

 

تنها یک جمله برایتان خواهم نوشت...

 

دوستتان دارم عزیزترین عزیزهایم......

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان هانیه
16 خرداد 93 11:16
میشه بگیدچطوری عکسارواینجوری کردید
مامانی وروجکها
پاسخ
عزیزم تمامش کار خواهر هنرمندمه بهتره از خودش بپرسی www.ariyanim..niniweblog.com
مامان امیرعلی
5 مرداد 93 7:55
عزیزم خواهش می کنم صفحه سیاه وبلاگ رو عوض کن آدم وحشت می کنه اینهمه سیاهی حیف این تصاویر زیبا نیست رو بک گروند سیاه باشه شمالی اصیل همه چیزو سفیدو روشن می بینه