قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

بدون شرح

1393/2/31 9:27
250 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم همانند معنی نامت برایم درخشانی

عزیزم هنگام بارش باران سرت را رو به آسمان نگیر

من به بوسه های باران روی صورتت هم حسودی میکنم....

 

جشنامیر علی و مهراسای من تمام هستی ما هستیدجشن

 

 

                                                           
آدم ها همه مي پندارند که زنده اند ...؛

براي آنها تنها نشانه ي حيات ؛

بخار گرم نفس هايشان است !

کسي از کسي نمي پرسد : آهاي فلاني!

از خانه ي دلت چه خبر؟! گرم است؟ چراغش نوري دارد هنوز؟ ..
    
 

دخترم تنها ستاره ی منی در اسمان زندگی ام...

 

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

از نگات ترانه ی من آب میشه

نباشی نقاشیام خراب میشه

واسه اسکار طلاترین نگاه

همیشه چشم تو انتخاب میشه

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

اسم تو ٬ رو خط مشق دفتراس

روی بال عاشق کبوتراس

دل من زمینی و اسیر و تنگ

قلب تو لطیف و اهل اونوراس

مگه از تو بهترم پیدا میشه

پسندها (2)

نظرات (0)