قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

فرزندانم

1393/2/31 0:26
451 بازدید
اشتراک گذاری

 


آسمان چشمت ابری و دلت غمگــــــین مباد

 


خاطرت ناشاد و شادی در پس پرچین مباد

 


هر کجا پر میکــــــــشد مرغ خیالت شادمان

 


از خدا می خواهم آنجا بال و پر سنگین مباد

 


نان گرم و آب ســَــــردی آرزو مندم  تو را

 


در شئون زندگی ، رخساره ات پُر چین مباد

 


مملو از شادی و مهر و دلخـوشی باشد دلت

 


آرزو دارم د لت ، پُرکینه و چرکـــــین مباد

 


خنده از لبهای تو جاری ، چو جوهای روان

 


خالی از لبخندها ، آن چهره ی شیرین مباد

 


از حسود واز بخـــیل و چشم ِشور وبی حیا

 


در امان باشی الهی ، سینه ات پُر کـین مباد

 


ازتو می خــــــواهم خدایا ، از بلایای زمان

 


ایمنش دار و دعایش خـــــــالی از آمین مباد

پسندها (1)

نظرات (0)