قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

سفر به بندر انزلی تعطیلات عید فطر

1402/2/21 1:37
102 بازدید
اشتراک گذاری

روز قبل عید فطر که ما عید گرفتیم و رفتیم جنگل

بخاطر مهمونهامون ما هم روزه رو تعطیل کردیم

با دایی حامد مردم آزار😂😂😂😂

اینم ریکا و کیجای ما....

و روز بعد از عید فطر رفتیم سفر 

به سمت انزلی 

خیلی بهمون خوش گذشت و عالی بود 

البته این عکس و دریای ساری گرفتیم 

اینجا هم رامسر هتل قدیم 

اینم عمر من تو بغل من 

دختر زیبای من همیشه و همه جا همراهتم نفس جان من

اینم مرد من امیرعلی 

که مثل کوه همیشه پشت مامانش هست 

پسر غیرتی و دلسوز من 

از بالاترین نقطه های کوه 

که با تله‌کابین رفته بودیم 

خیلی تجربه شیرینی بود 

اینم من و عشق های زندگیم

اینم داخل تله کابین

نفس جان من 

مسافران حامد

جانان من

بوقت رستوران 

پل بندر انزلی 

ماسه بازی خواهر و برادری 

ساحل پلاژ شهید مطهری بندر انزلی

امیرعلی دیگه خیلی گشنش بود ،😀😀😀

تو راه برگشت دیگه مهراسا غش کرده بود 

مسافرت خیلی خوبی بود 

داداش گلم ممنونم از این همه لطفت مهربون جان.....

امیرعلی پسر گلم ممنون که تو سفر اینقدر کمک حالمون بودی 

عمرت با عزت عشق مامانی

پسندها (1)

نظرات (0)