قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

یلدا سال ۱۳۹۹

1399/10/5 16:11
220 بازدید
اشتراک گذاری
اینم بابا بزرگ و مادر جون با رها کوچولو دختر عموجون



اینم عشقهای من

































اینم مهراساجون با مهربان ترین همسایه دنیا





اینم دو تا فسقلی ها

دختر عموهای نازنین







پسندها (6)

نظرات (5)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
5 دی 99 21:19
یلداتون با تاخیر مبارک😍😍😍😍😍🎈🎈🎈🎆🎆🎆🎆🎇🎇🎇🎉🎉🎉🎉🎁🎁🎁🎁🎀🎀🎀🎀🍉🍉🍉🍉🍉🍉 البته الان کریسمس هم هست و کریسمستون هم مبارک😁🎉🎉🎉🎇🎇🎆🎆🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎀🎀🎀🎁🎁🎈🎈🎈🎆🎆🎆🎆🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎉🎉🎉🎉😍😍😍😍 خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید❤

6 دی 99 8:34
یلداتون مبارک😘
مامان سانازمامان ساناز
6 دی 99 9:18
یلداتون مبارک  
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 دی 99 5:22
خداحفظشون کنه یلداتون مبارک🍉❤

26 اردیبهشت 00 16:47
خوشحال میشوم دتبالم کنید و شما هم دنبال شدیر
مامانی وروجکها
پاسخ
😍😍اوکی مهربون