قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

نازنین صفری

1399/9/12 1:16
594 بازدید
اشتراک گذاری

تولد دوست عزیز مهراسا جون



دخترهای زیبای من همیشه شاد باشید.....




فرشته دوست داشتنی من
تو یکی از زیباترین معجزات زندگی ام هستی
یکی از بزرگ ترین شادی هایی که من تاکنون درک کرده ام
و یکی از دلایلی که روشنی و خنده و شادی بیشتری در جهانم وجود دارد
دوست دارم دختر کوچولوی عزیزم

فرشته خوشگل من!
تو یک تکه کوچک از بهشت هستی
که از آسمان جدا شده
یک مشت شادی
یک قلب پر از عشق
دوست دارم دختر نازنینم

از بهشت برایم فرشته ای برای عشق ورزیدن
فرستاده شد
تا او را شب ها نگه دارم و تکان دهم و ببوسم
تا او را تنگ در آغوشم بگیرم

اوه عزیزم!
اگر می توانستم کاری می کردم
پرندگان فقط برای تو آواز بخوانند و
خورشید فقط برای تو نورافشانی کند

اوه نازنینم!
اگر می توانستم کاری می کردم که
گل ها فقط برای تو بشکفند و
باران فقط برای تو ببارد

دخترم
زندگی من!
سوسوی امید در من
روشنی من
من می توانم هرکاری انجام دهم
بله، هرکاری
فقط برای تو!






دخترم! تو نور را برای روشن کردن روزهای زندگی ام به ارمغان آوردی
دخترم! تو شادی را به شیوه عاشقانه خودت به ارمغان آوردی
دخترم! تو یک شکوفه هستی که از عالم بالا آمده
یک گنجینه خاص و زیبا برای عشق!



تو تکه اشعه ای از درخشش خورشید هستی
تو لبخندی برای روشن کردن روزهایم هستی
تو قلب من را خواهی دزدید
و آن را دلسوزانه و صمیمی نگه خواهی داشت
تو دختر کوچولوی با ارزش من هستی
با شیرینی از عالم بالا
که سال های عمر من را با خنده پر خواهی کرد
و زندگی ام را با عشق فراوان …


من به صدای آرام نفس کشیدنت گوش می دهم
دستانم صورت کوچکت را لمس می کند
هرگز نمی توانم به این فکر کنم که ترکت کنم
و خداوند را شاکرم به خاطر چنین لطفی که در حقم کرده است



پسندها (1)

نظرات (1)

ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
16 آذر 99 15:12
سلام مامن مهربون خوشحال میشم دنبالم کنید