قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

اولین مهمانهای تابستانی ۹۸

1398/3/17 0:55
186 بازدید
اشتراک گذاری
این هفته مهمان داشتیم

یعنی آخر ماه رمضان

مامان جون مریم و داییجون حامد اومدن ساری و این یک هفته به شما دو تا وروجک حسابی خوش گذشت



اینم هدیه سورپرایز دایی حامد







کلی دو تایی خوش حال شدین

الان بعد یک هفته حسابی شیطون شدن



پارک بوستان ولایت ساری



جنگل نور





دریای بابلسر و ماسه بازی



غروب زیبای بابلسر



اولین کبابی که دایی حامد درست کرده در طول زندگیش🤪🤪🤪😊😊😊😋😋😋😋







برای بار اول آتیش درست کردا🤣🤣🤣





دایی برار زا که تو تنبلی لنگه هم هستن🤣🤣🤣









اینم حشره های مهراسا🤪





پسندها (2)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
17 خرداد 98 12:14
❤❤❤
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
17 خرداد 98 19:52
دایی حامد خسته نباشی یاد بگیر در آینده خیلی لازم میشه نوش جونتون