قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

تولد ۷ سالگی مهراسا جون

1398/3/16 23:50
702 بازدید
اشتراک گذاری
روز تولدت عزیزم تو راه برگشت از مسافرت بودیم

و به محض رسیدن و جابجایی وسایل رفتیم خونه بابا بزرگ

از قبل با زن عموجون هماهنگ کرده بودم تا بره برات

کیک و بادکنک و شمع بگیره

و مادر جون هم شام درست کرده بود

و دور هم یه تولد کوچیک و زیبا گرفتیم





خورشید زندگی ما تولدت مبارک





اینم بابا بزرگ و مادر جون









اینم تولد دختر عمو

رها











اینم وقتی که مهراسا خانم تولد تنهایی دعوت میشه





تولد ویانا جون

دوست عزیز مهراسا



تو راه تولد همراه ترنج جون





همکلاسیهای کلاس اول

یک عکس بیاد ماندنی



جیگر طلای مامانی در حال رقص







زیبای مامانی. با هدیه ویانا جون
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)