قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

مسافرهای زمستونی

1396/12/1 22:17
603 بازدید
اشتراک گذاری
مسافرهای زمستونی ما


مهراسا جون من رفته بود حمام و تر و تمیز منتظر مهمان بود





مهراسا جون و قایق سواری











خداحافظی



اینم یه صبحانه دلپذیر کنار ساحل دریا





اینم اشپزی پسر من
عجب کبابی شده بود
عالی بود پسر نازم













اینم امیر حسین عشق پسر من



اینم لحظه وداع



امیر حسین جون با رفتنت اشک پیر منو در آوردی





اینم بعد یه روز پر از بازی و سر گرمی و تفریح











اینم دو تا پسر خاله ها
که با دیدن هم کلی ذوق کردن



دیگه براشون نفسی نمونده بود







اینم کباب پزون مهراساجون









این چند روز حسابی بهتون خوش گذشت جوجه های زیبای من
و تا میتونستید شیطونی کردین
امیدوارم همیشه شاد باشید.....
پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی اریانمامانی اریان
10 اردیبهشت 97 16:18
میبینم که حسااااابی خوش گذروندینتشویق