قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

آخرین روز سفر

1396/8/30 17:22
161 بازدید
اشتراک گذاری
روز آخر مسافرت کوچیک ما به نیشابور بود
و همچنان امیر علی و مهراسا دوست داشتن بمونن
روز آخری مهراسا خانم خواست بره پارک
و بالاخره خودش و به پارک رسوند


و شب هم خونه خاله فریده
و پیش عشق مهراسا جون هانا فسقلی و شیرین زبون


این دوتا وروجک تا تونستن کلی بازی کردن و بهشون خوش گذشت 🤣
و روز بعد که خواستیم حرکت کنیم
امیرعلی کلی گریه کرد
و تا خود سبزوار عصبانی بود که چرا داریم بر میکردیم 🤔
و اونقدر بابایی باهاش شوخی کرد🤡 و خندوندش که بالاخره خندید
و آخر شب رسیدیم ساری خونمون
پسندها (2)

نظرات (0)