قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

مروری بر خاطرات

1396/8/22 7:48
364 بازدید
اشتراک گذاری

مروری بر خاطرات سال گذشته
 


عشقهای من

 

 


نوروز ۹۶

 

 

 

 


عشق من تمام زندگی ما

 

 

 

 


مهراسا جون رفته موزه حیاط وحش نیشابور

 

 

 

 


تولد دختر نازم

 

 

 

 


مهراسا
آریان
هانا

 

 

 

 


خورشید زندگی من

 

 

 

 


هدیه فارق التحصیل شدنش از مهد کودک
که داداش جان براش خرید

 

 

 

 

 

 

 

 


خاطرات شل دره

 

 

 

 


ای جوووونم

 

 

 

 


کیک تولد امیر علی جون

 

 

 

 


مهراسا تو مهد کودک

 

 

 

 

 

 

 

 


مهراسا و دختر عمه جوننننش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل دادگستری مشهد

 

 

 

 


حرم آقا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


مهمانی روستا

 

 

 

 


قلبم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


راه برگشت به ساری

 

 

 

 

 


یادگار کلاس هندبال در رفتن انگشت امیر علی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


خونه خاله

 

 

 

 

 

 

 

 


هندوانه چینی

 

 

 

 


وقتی بزرگترا میرن بازی و این کوچیکا و راه نمیدن

 

 

 

 


آخرین وداع پسرخاله ها

 

 

 

 


بابلسر

 

 

 

 


دوتا شیطون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


وقتی دخترم از حمام میاد این شکلی میشه

 

 

 

 


تو راه مشهد

 

 

 

 

 

 

 

 


عزیز ان من

 

 

 

 


روز دختر مهراسا جون

 

 

 

 


ماشین مهراسا جون

 

 

 

 


مهراسا جون و ریحانه جون

 

 

 

 


پسر خاله ها

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)