قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

فروردین 1395

1395/2/14 19:33
276 بازدید
اشتراک گذاری

بچه های گلم سلام

امسال عید بیاد ماندنی داشتیم

 ه

روز اول سال تحویل و خونه خودمون بودیم کنار سفره هفت سین 

و بعد همنهار خونه مادر جون و بعد از اون مسافرتمون شروع شد

اول تهران خونه عمو کوروش

بعد اصفهان که به محض رسیدن اول خونه گرفتیم

 

وبعد از یک استراحت کوتاه رفتیم بیرون و اصفهان گردی

و شیراز خونه عمو سعید 

 

 

که اونجا حسابی به هممون خوش گذشت

 

وبعد تخت جمشید و یزد که بازهم خونه باحالی گرفتیم و طبس و نیشابور 

خلاصه کلی جاهای دیدنی رفتیم و کلی بهتون خوش گذشت

و حسابی شیطونی کردین....

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی اریان
15 اردیبهشت 95 0:42
آووو...چه کردی خواهر اومدی با کلی عکس و خاطره عکسا خیلی قشنگ بودن معلومه حسابی خوش گذشته دیگه...