قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

آخر سال وروجکهای من

1394/11/27 22:34
248 بازدید
اشتراک گذاری

 زیباترین حس دنیا 

دخترداشتن هست

و زیبا ترین کلمات 

دنیای شیرین دختر کوچولویی که تازه ادای بزرگترها و درمیاره

و با زبون شیرینش هی بیشتر و بیشتر خودشو تو دل مامان و باباش جا میکنه....

 قلب زندگی من...

 

 

 اینم مهراسا خورشید زندگی من...

 جیگرهای من تمام زندگیم شما دوتا وروجک هستید...

 

 

 این عکس و دقیقا وسط خونه تکونی ازتون گرفتم بقول مهراسا جون موهاتونو خشن (فشن)کردید تا هردوتون

 

شکل پسرها باشید..

 اینم وروجکهای خوشگله من...

 

 اینم خونه مادر جون این لباسم مادر جون از سمنان برات سوغات گرفت دختر نازم.

 

 

 اینجا هم پارک ملل ساری هست ...

 

پسندها (1)

نظرات (0)