قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

بعداز مدتها..

1393/12/5 19:59
565 بازدید
اشتراک گذاری

               

                     niniweblog.com

سلام دوستان خوبم ممنونم که با پیامهاتون منو دخترمو دلداری میدین و نگران دخترنازم هستید.

عزیزانم الان یکماهی میشه که دوباره کاردرمانی مهراساجون شروع شده

و طبق گفته مربی و دکتر فیزیوتراپش میگه بعداز عمل تغییراتی تو پاش معلوم شده و بقیشم دست خداست

اگه قسمتش باشه خوب میشه

وماهم تمام تلاشمونو برای سلامتی دخترم انجام میدیم

وهمچنان به طب سنتی هم ادامه میدم تا ببینم خدا چی میخواد

واین روزها مهراسا شیرینتراز همیشه شده وبا حرف زدن و شیرین زبونیاش مامان غصه دارشو دلدلری میده وبا حرفا و کارهاش خستگی هارو ازتن منو باباجونش در میکنه ....

عزیزانم و دوستان خوبم همچنان محتاجم به دعاهای خیرتون

امیدوارم روزی و ببینم که دیگه هیچ بچه ای مریض نباشه...

                     niniweblog.com

                         

پسندها (3)

نظرات (4)

مامانی اریان
6 اسفند 93 13:16
ایشالله خواهر گلم مهراساجونو از طرف ما کللللللللی ببوس منتظر عکساتون هستیم خیلی دیر به دیر میای ها؟!!!
✿ مه آ سا✿
18 اسفند 93 15:16
سلام عزیزم منم اهل ساری هم ساری زندگی میکنم خوشحال میشم با هم دوست شیم لطفا به وبم بیاین
مهربوون(محیا)
19 اسفند 93 14:44
سلااام دوستمممم..خداروشکر که خوبین ... و اینکه کارهای مهرآسا جووون خوب پیش میره ... حاما دعاش میکنم . ب یادتووننم... عزیزززم قبلا گفته بودین گروه وایبری میخواهید بسازید ...من الان وایبر دارم ...اگه گروهی ساخته شده من شمارم رو بزارم براتوون... فدای شمااا
مامان طاها و رها
25 اسفند 93 8:03
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد. سالی پر از مهر خداوند باتون آرزومندم