قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

امیرعلی ومهراسا (عزیزان ما)

1393/8/20 9:53
795 بازدید
اشتراک گذاری

                             niniweblog.com

 "‎‫دل آدم ...چه گرم می شود گاهی ساده... به یک دلخوشی کوچک...
 

                 
به یک احوالپرسی ساده...
به یک دلداری کوتاه ...
به یک "تکان سر"...یعنی...تو را می فهمم...

                 
... به یک گوش دادن خالی ...بدون داوری!
به یک همراهی شدن کوچک ...
به حتی یک همراهی کردن ممتد آرام ...
به یک پرسش :"روزگارت چگونه است ؟"

                
به یک دعوت کوچک به صرف یک فنجان قهوه !
... به یک وقت گذاشتن برای تو...
به شنیدن یک "من کنارت هستم "...
به یک هدیه ی بی مناسبت ...
به یک" دوستت دارم "بی دلیل ...

                      
به یک غافلگیری :به یک خوشحال کردن کوچک ...
به یک نگاه ...
به یک شاخه گل...
_دل آدم گاهی ...چه شاد است ...
به یک فهمیده شدن ...درست !

                

به لبخند!
به یک سلام !
به یک تعریف به یک تایید به یک تبریک ...!!!

               

و ما چه بی رحمانه این دلخوشی های کوچک و ساده را از هم هم دریغ میکنیم و تمام محبت و دوست داشتن مان را گذاشته ایم کنار تا به یک باره همه آنها را پس از مرگ نثار هم کنیم ... ؟

                 

عزیزانم همیشه وهمه جا یارو یاور هم باشید

وبدانید پشت سرتان پدری مهربان ومادری دلسوز گام برمیدارند...

                  

دختر نازم وپسرم عزیزم امیدوارم هرروزتان شادتر از روز قبل باشد...

                               niniweblog.com

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)