قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

عشقم...

1393/8/17 17:50
587 بازدید
اشتراک گذاری

      

 

با تو آسمون چه زیباست  با تو دنیام رو به راهه با تو لبخند رو لبامه   با تو غصه هام تباهه

وقتی تو باشی کنارم   دیگه غصه ای ندارم روشنه تموم شب هام   همه دنیام پر ماهه

عشق من اگه نباشی   دیگه عاشق نمی مونم بی تو هر جایی که باشم   می گم عشق یه اشتباهه

همیشه باید بمونی   با تو دنیام پر نوره با تو شب هام چه قشنگه   بی تو حتی روز سیاهه

صدای گرم نفس هات   واسه من لمس یه رویاست بهترین لحظه ی عمرم   همون اولین نگاهه

اگه تو پیشم نباشی   دنیا رو به هم می ریزم مگه میشه شاد بمونم   یوسفم وقتی تو چاهه؟

               

      دخترم خورشید بی همتای من پسرم شاه آرزوهایم

                                           تو را می بینم وقلبم،دمی با دیدنت آرام می گیرد

                                           وجود خسته ام از ساقی عشقت،دوباره جام می گیرد

                                                تنم با لمس دیدارت،دوباره داغ می گردد

                                                دل بی نام وننگ من،دوباره نام می گیرد

                                        تو ای خورشید پرنورم،حضورت مایه ی شادیست

                                                دهانم از می لعلت،دوباره کام می گیرد

                                                 بمان اینجاکنار من،نگار بی مثال من

                                              که قلبم با حضور تو،دمی آرام می گیرد

              تصویر

           التماس دعا

پسندها (2)

نظرات (0)