قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

به نام خالق هستی

1393/8/17 17:24
581 بازدید
اشتراک گذاری

             

                           به خاکستر دل نگیرد شراب

                           من از برگ چشمی بلا دیده ام

                             وفای تورا نازم ای اشک غم

                           که در دیده عمری تو را دیده ام

          عکس های غمگین از لحظات تنهایی

امروز دلم هوای نوشتن داشت

اما بازهم ساکت میشوم ودر دل این سکوتم هزاران حرف نا گفته پنهان است

مینویسم برای سنگ صبوری که خودش سنگ شد

دراین دنیا عجیب میشود به کسی گفت سنگ صبور

خداوندا کاش میشد زندگی را از سرنوشت

 

                          http://up.98love.ir/up/98love/Pictures/love/love_fire.gif

                      در غربت اگر کسی بماند ماهی

                        گرکوه بود از او نماندکاهی

                     بیچاره غریب اگر چه ساکن باشد

                       چون یاد وطن کند برآرد آهی 

                     

      

 

ببار باران ! ببار بر این تن خسته 

ببار باران ! ببار بر بغض بشکسته 

ببار اینجا دلی بی تاب و نا آرام 

میان این همه درد و غم است تنها 

بدان باران ! اگر یک دم مجال و فرصتی باشد 

برای این دل تنها ، زمان و مهلتی باشد 

بدان باران

بدان با تو ، من این درد و غم و سوز را 

                                             همی شویم ، که تا دردها رها گردند

پسندها (1)

نظرات (0)