قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

درد دلهام..

1393/8/17 12:42
656 بازدید
اشتراک گذاری

                             دقیق بخوانید!

                                            niniweblog.com

به صدای رعد و برق حسادت میکنم!

آسمان چه راحت دردش را فریاد میزند!

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

گاهی دلت از زنانگی ات میگیرد،

میخواهی کودک باشی ،دختربچه ای که به هر بهانه ای به آغوشی پناه میبرد و آسوده اشک میریزد،

زن که باشی باید بغضهای زیادی را بیصدا دفن کنی..... 

چاره ای نیست چون تو یک مادری....

                             niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (1)

الهه
17 آبان 93 13:37
سلام خوبید.چه قدر وبلاگتون خوشگله.راستی نیومدین تولدم.خوشحال میشم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید.دوستتون دارم ممنونم از لطفت عزیزم خواستم بیام اما سایتت باز نشد شرمنده عزیزم...