قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

محرم 93

1393/8/4 11:44
538 بازدید
اشتراک گذاری

                

                                    

                                niniweblog.com

                

                           ای اتصال نوری ما تا خدا ، حسین
                بی تو نبود خلقت ما کیمیا ، حسین
               روشن تر از درخشش خورشید مشرقین
            
  در جان ماست نور جمال شما ، حسین
                   ایام عزاداری سیدالشهدا تسلیت

        

                    niniweblog.com

              

دلم دریاچه ی غم شد دوباره / قد آیینه ها خم شد دوباره
صدای سنج و دمام اومد از دور / بخون ای دل محرم شد دوباره
. . .

                 niniweblog.com

              

                               niniweblog.com

دوستان عزیزم میدونم همیشه وهمه جا بیاد من ودخترم بودین بازهم تو این شبا اگه دلتون لرزیدوشکست واسه امام حسین اشکی از چشمتون جاری شد بیاد مهراسای منم باشید...

              niniweblog.com

         

                                  niniweblog.com

                              التماس دعا 

     niniweblog.com

               

                       niniweblog.com

           

                      niniweblog.com 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

hanieh
4 آبان 93 15:47
سلام. وبلاگ زیبایی دارین اگه به منم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم سلام عزیزم ممنونم لطف داری گلم چشم عزیزم.
فاطمه ع
9 آبان 93 17:32
التماس دعا عزیزم گلم محتاجیم به دعا .....