قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

روز کودک سال 93

1393/7/16 20:1
570 بازدید
اشتراک گذاری

   

           

            عزیزانم روز کودک و بهتون تبریک میگم

 

                                

                 امیرعلی جان       

                 مهراسای من

                 دوباره یکسال دیگه ویک روز کودک دیگه داره ازراه میرسه

                 ومن هرسال برای شما جشن میگیرم و خواهم گرفت تا هروقت که زنده هستم

                 تا بهتون ثابت کنم عزیزانم چقدر وجودتون برای من با ارزشه

                 وتا هرچندسالی که داشته باشید بازهم برای من کودکی هستید شادو بازیگوش....

                 فرزندانم همیشه شادباشید...                          

پسندها (4)

نظرات (3)

فریده
16 مهر 93 12:11
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا خواهر زاده ه های گل ودوست داشتنی امیر علی و مهراسای عزیز روزتون مبارک مرسی خواهر روز کودک شماهم مبارک امسال اولین جشن کودکتو داری مبارکت باشه آبجی
مهربوون
30 مهر 93 18:20
عزیزم چرا اسم وبلگ من اومده کنار اسم خواهرتووون
نوشین
1 آبان 93 7:24
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█