قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

دریا

1396/10/26 8:47
329 بازدید
اشتراک گذاری




همه زندگی من داشتی با چوب روی ماسه ها برای مامانی قلب میکشیدی



امیر علی و مهراسا جان من



اینم اسب بازی



مهراسا جون میخواستی یا موبایل خودت سلفی بگیری





اینم جوجه های من و موتور سواری



اینم بزور بچه ها و آوردم عکس بگیرن چون هر کدومشون یه جا میخواستن برن
و یهو به آب بزنن
مخصوصا مهراسا خانم میگفت اصلا هوا سرد نیست یکم برم تو آب
و بالاخره هم یواشکی کفشش و خیس کرد



دریا و عشق



یه روز جمعه خیلی سرد مامانی و جوجه هاش هوس دریا کردن



تمام دنیا رو بهم می ریزم تا خنده های شما دوتا رو ببینم



اینم مرد کوچک من
که دلش به دل مامانی گره خورده
و با خنده من می خنده
و با بغض من گریه میکنه



اینم نفس مامانی


پسندها (1)

نظرات (0)