قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

روز پسر ۷ دی

1396/10/8 21:42
400 بازدید
اشتراک گذاری
روز پسر به پسر عزیز تر از جانم مبارک


گل پسر مامان روز پسر



پسر پسر قند عسل مامانی



اینم شیرین زبون مامانی



تمام هستی من و حاصل عشقی جاودان



تدارک مامانی برای گل پسرش



هنر نمایی مامانی برای جوجه های نازش



جاتون خالی

عزیزترینم فرزندانم
من مادرتون هستم ......
هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد
من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بیخوابیهای شبانه را،
تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت
تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه تان میتواند معجزه زندگی دوباره ام باشد ؛
من نه بهشت میخواهم و نه آسمان و نه زمین؛
بهشت من زمین من و زندگی من نفس های شماست کودکان زیبای من ؛
من هیچ نمیخواهم هیچ
هیچ روزی تعلق بمن ندارد همه ثانیه ها و ساعتهای من شمایید
و دست های کودکانه تان را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است و بر شما هیچ منتی به شما عزیزان وارد نیست که من با اختیار و عشق شما را به این دنیا آورده ام

...........






روز پسر
پسندها (2)

نظرات (0)