قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

یلدای ۱۳۹۶ سفر به سمنان

1396/10/3 10:34
370 بازدید
اشتراک گذاری


دختر عزیزم با لباس محلی و یلدای مدرسه



مهراسا جون شب یلدا سمنان بود



اینم پدر و پسری



اینم کیک مامانی پز خونه عمه جون
با کمترین امکانات



تمام زندگی منو بابایی



این وروجک منه



ژله و دسر میوه ای
هنر مامانی و ریحانه جون



اینم بیسکوییت شکلاتی



مهراسا و ریحانه جون هنرمند



و شام با عمه جون رفتیم بیرون



خورشید من



شام مامانی



اینم نمای تاریکش



سفره یلدا خونه عمه جون با هنر نمایی مامانی



باباجون
و همسر عزیزم



یلدا سال ۱۳۹۶ سمنان



اینم آریان و هانا عزیز
دختر خاله و پسر خاله جون وروجکهای من
نیشابور



اینم غذای کودک مهراسا جون



آریان عشق خاله



وروجکهای زیبای من



هانا جون عشق مهراسا

یلدا ۱۳۹۶ سفر به سمنان
پسندها (2)

نظرات (0)